• Suss1

Cambridgekuren, del 4

Hej Alla!

Jag är "ny-gammal" på denna tråd. Var här innan sommaren en hel del. Gick ner runt 9 kg och sedan kom sommaren och efter det har jag försökt komma igång ofantligt många gånger, men det fungerar inte
    Igår tog jag mig i kragen och gick tillbaka till min konsulent och startade på ny kula. Hon hade en ny våg som gav en massa olika värden både vikt (naturligtvis ) fettprocent, vatten samt muskelmassa. Hur man nu kan få ut allt detta genom att bara stå på en våg :-O
    Var i alla fall kul att se så många olika värden.
    Nu kommer jag att kämpa tillsammans med er alla andra och mitt mål är att bli av med 17 kg!
    Suss

• Suss1

God Morgon!
    Hoppas ni mår lika bra som jag denna gråtrista tisdag!
    Lintuvirta - 6,3 på 2 veckor gud vad bra kämpat. Hur mycket ska du gå ner hade du tänkt?
    Efter Ren Kur ska man fortsätta att äta sina 3 CB-måltider per dag + en måltid på ca 400 kcal, gärna kött, fisk & skaldjur dvs proteiner. Forsätt så tills du är i mål. Då kan du ersätta ett fritt antal måltider med CB och sedan äta vanlig mat enligt tallriksmodellen.
    Går du hos en konsulent? Hon/Han kommer att kunna berätta mer utförligt om ditt matintag efter Ren Kur.
    Lycka till alla där ute!
    Suss

• Suss1

Lintuvirta - Du är ju helt otrolig! fantastiskt bra jobbat Kanske att du måste sy in din klänning? När är det dags för bröllop?
    Själv är jag inne på min första vecka och ska till min konsulent idag. Jag kör kombinerad kur så jag har väl inte gått ner så mycket, men jag hoppas att jag blir nöjd. Uppdatering följer i morgon.
    Suss

• Suss1

Här var det tyst..... Hur går det för er där ute?
    Lintuvirta - Går det fortfarande bra för dig?
    Sandra.W - Hoppas det har gått bra vid din start. Svårt att säga hur mycket du kan gå ner på ren Kur på 19 dagar. Min konsulent säger ett medeltal på 8 kg på 3 veckor. Hur snabbt man går ner beror på hur mycket man har att ta av. Du har ju inte så mycket övervikt och då går det inte lika fort som om du skulle väga 100 kg.
    De första dagarna kan vara lite jobbiga. Dag 4+5 var jättejobbiga för mig, men sedan blev jag mycket piggare och gladare.

Lycka till!
    Suss

• Suss1

GRATTIS Lintuvirta! Bra kämpat! 11 kg på 2 veckor!!! Inte illa! Jag ska till min konsulent idag och väga mig. Jag kör kombinerad kur så jag har nog inte gått ner så mycket men lite minus måste det i alla fall ha blivit.....
    Suss

Svar på tråden Cambridgekuren, del 4