Cambridgekuren, del 4
Jag skulle oxå vilja testa Cambridgekuren.
Hur gör jag. Jag har letat efter någon som säljer här men hittar inte och på hemsidan får jag inga svar när jag mailar.Hjälp. Jag gifter mig om 60 dagar och behöver en puff...
Jag skulle oxå vilja testa Cambridgekuren.
Hur gör jag. Jag har letat efter någon som säljer här men hittar inte och på hemsidan får jag inga svar när jag mailar.Hjälp. Jag gifter mig om 60 dagar och behöver en puff...
Jag bor i Sävsjö..
*asg* Det ligger mitt i mellan Jönköping och Växjö kan man säga 8 mil drygt åt båda hållen. Men Vetlanda och Nässjö ligger närmast. Jag har ringt och mailat men inte fått svar. Ska jag behöva åka 8 mil?
Nu har jag beställt 2 veckor var till mig och m2b för att testa..Blir det bra så fortsätter vi fram till nyår...Är det något smak som är godast? Vi ska köra ren kur...
Tjena brudar..Jag har inte fått min låda på posten ännu...Men ni som har testat..Mellan tummen och pekfingret, Hur mycke kan man gå ner fram till nyår?*nyfiken*
Började min kur igår...Känns helt okej men vaknade med värdens dunder huvudvärk.Brukar få det i mellan åt, jag tror att jag har cola abstinens...*suck*
Nu ska jag upp och äta frukost.
Det finns ingen här så jag googlade och hittade en sida på nätet där jag beställer...
Halloj brudar!
Ny morgon på dag 3...-5 på vågn, jag kunde inte hålla mig & 7cm runt magen.
min m2b har oxå 5- på vågen...Nu är jag sporrad.
Halloj brudar!
Inne på våran 2:a vecka här nu och vågen pekar -6,3 för mig och min m2b.Det är kul att vi gått ner lika mycke.Och det är bara tisdag idag.....Så med andra ord om det går lika bra den här veckan är jag på 2 siffrigt och det har jag inte varit på 1000 år känns det som.*leeeeer*
Jag ska nog tacka alla tjejer här för det var ni som fick mig att test.Jag har provat snart allt utan att nå något resultat.Det här känns kanon.
Min blivande är oxå skit glad och tycker att det går lätt som en plätt.
Men när man sän ska börja äta lite smått...Har ni tips? Eller kan man börja plocka in lite frukt och grönsaker i en vecka....
Suss1
Jag har gått ner -6,3 på en vecka och 1 dag...*leeeer*Jag har bara gjort som man ska och det har gått jätte lätt..
Det finns ingen konsulent här där jag bor så jag har beställt allt på nätet.
Om jag går ner drygt 5 kg till så kommer jag under 100kg och det är mitt mål just nu.Brudklänningen är redan provad så allt minus gör bara det hela bättre...
Jippi... klev upp på vågen nu och-1,3 till...= -7,6 på 1vecka och 2 dagar....
11kg på 2 veckor blev mitt resultat...
Har nu fuskat lite men tänkte hinna med en kur till innan bröllopet...Det är ju 33 dagar kvar...*leeeer*
Min m2b gick ner 7,9 på 9 dagar sen bröt han..
Mastermind : Hur ducktig är inte du!!!
Var inne på din sida och kolla lite..
Jag känner igen mig...Jag blir glad att man inte är ensam.Jag rasade 11kg på 2 veckor...Jag är 5kg till 100...Det är mitt mål till nyår. Jag ska gifta mig och väga under hundra!!!!
Min m2b fick hoppa av renkur för han började bli snurrig...Men han fortsätter att gå ner..Vi ska kämpa...
Mastermind . Vi gifter oss på nyårsafton i år...30 dagar kvar...Men det kommer en jul oxå..det är inte bra.
Jag har en slutprovning den 18 december...så efter det får jag hålla mig ganska bra...*leeeer*
Tjena brudar!
Jag har nu ätit ganska normalt i 3 veckor och ställde mig på vågen...Och gissa jag hade gått ner 2 kg till....*leeeer*
Jag tänkte köra ren kur i mellandagarna så blir det några minus till innan bröllopet.Var och prova klänningen i går och den satt så bra.Gubbens kläder oxå. Hon i affären såg att jag hade gått ner mycke....Det känns kanon. Jag ska under 100 på min bröllops dag och det är i dag 11 dagar kvar..Det vet jag att jag fixar.Kramizar på er alle hopa och en ricktigt god jul...
Ja ha nu var man fru Larsson då!Jag höll vikten in i det sista. Gick inte upp ett gram.*leeer stålt* Upptäckte när jag provade klänningen att brösten hade gått ner mest!!! Klänningen var slapp över bysten.*suck* Men den satt okej i alla fall. I dag körjag igån igen på halv fart och startar med en ren kur nästa måndag.