• Goldy

Cambridgekuren, del 4

Gud vad roligt! Jag skall också börja med ren kur, nu på måndag smäller det!
    11 augusti blir mitt mål...

• Goldy

Hej hej!

Jag har minst 18 kg att gå ner till bröllopet den 11 augusti 2007! Jag träffade Camb.konsulenten Lena första gången igår... inte så roligt att se måttbandet eller vikten... Men på måndag smäller det, funderar på att ta ren kur i tio dagar efter mötet igår...jag ska väll börja träna så småningom...Men jag undrar orkar man träna när man bara får ta tre påsar om dagen? (ren kurveckorna alltså)
    En sista grej bara, gud vad bra kämpat JennyStar! 13 kg vilken prestation!

• Goldy

Bra där tjejen! 10% av din startvikt, wow! Hoppas att jag också lyckas! Det låter faktiskt gott med kaffe och cappuchino. Själv hade jag tänkt och börja dagen med jorgubbspåsen, till lunch svampsoppan och till middag chokladpåsen... mmm :)
    Alla som kör cambridge, nu kör vi järnet!Vi kommer att lyckas!!

• Goldy

Jag vet faktiskt inte... somsagt jag börjar första gången på måndag eller kanske på söndag... hur tycker du det känns efter 12 dagar med kur e det svårt?

• Goldy

Idag påbörjar jag min första dag!
    E det någon som vet...Undrar om jag får ha mjölk i kaffet när man går på ren kur?
    Tacksamt för svar, om det er någon som vet!

• Goldy

Min andra dag... Det går faktiskt över förväntan men värre kanske det blir ikväll eller övermorgon.
    Hur går det för er andra som kämpar?

• Goldy

Jag köper hos Lena V, (viktklubben)på söder! Hon är dunderbra!

• Goldy

Inne på min fjärde dag! Igår var den värsta dagen... gud vad jag led... Men idag är en helt underbar dag, pigg och glad!

• Goldy

Bra där tjejen! 15kg! Fyfaan vad du e duktig!!Måste bara fråga har du gått på ren kur hela tiden eller har du gjort ett tillägg med mat? e så nyfiken bara...

• Goldy

Inne på min sjunde dag på ren kur, helt otroligt det funkar! :) -4kg det känns bra! Återstår 4 dagar med renkur sedan gör jag en övergång till ett mål per dag rest. cambridge soppor. Hur går det för drömbrud och alla andra som kämpar?

• Goldy

Hur går det för alla cambridgare? Själv går det toppen! -5kg Underbart! :)

• Goldy

Å grattis alla duktiga cambridgare!!
    Själv går det lite trögt... står fortfarande kvar på -5kg 11 dagar, det e ju bra men man vill ju liksom gå ner fortare.. :) börjar lägga till ett mål idag och imorgon sen ren kur i en vecka. Det är väl bara att kämpa vidare,hoppas det det visar utslag nästa vecka! :)

• Goldy

Nu e jag superpeppad igen! -6kg!! Jippi! :) 11 dagar kur och 1 dag kur plus tillägg, 400kcal. Nu kämpar vi vidare på våran resa! Jag e så glad!

• Goldy

Hallå i stugan!! Hur går det för alla? Själv står jag still men bra är väl det efter ett hejdundrandets julbord i helgen! :)

Svar på tråden Cambridgekuren, del 4