• lollan79

När märker man av att man är...GRAVID???

har titta in på tråden ibland men inte deltagit i era härliga diskussioner! :)

pirr
    jag är i samma situation som dig. Har haft en cykel på 27 dagar ett tag nu, men nu är jag på dag 29 och ingen skymt av mensen ännu! Hoppas oxå på att det kan bli nåt den här gången!!!

• lollan79

har fortfarande inte sett till mensen! tjohooo
    kanske man ska ta sig och köpa ett test...men det vågar jag knappt :) tänk om det inte blir ett pluss....

• lollan79

Eden 06: din trollformel kanske hjälper! haha

• lollan79

skit skit skit skit

såååååååklart så kom ju mensen :(
    varför ska det va sååå svårt??!!!!!

• lollan79

hoppas på bättre lycka för dig Pirr!!!

• lollan79

hur länge har alla ni andra försökt?? känns som om det aldrig ska bli nån bebbe = omöjligt?
    ursäkt om jag e lite negativ...men som sagt har jag ju just fått min mens

• lollan79

tråkigt att jag inte kan hänga med i snacket på dagarna. Får ta igen all läsning på kvällarna!
    Igår va jag sååå ledsen för att mensen kom, men idag känns det lite bättre. Speciellt när man kommer till jobbet och får så många härliga kramar från alla barn! :)
    Funderar på att köpa CB digitala ÄL test denna månad. Är de bra? Nån som har testat?

• lollan79

åhhh herregud va mycket att läsa!!! Har jag nåt att göra på kvällarna :)
    När jag åkte hem idag åkte jag förbi apoteket och köpte mig ägglossningstest. Måste veta om jag överhuvudtaget har nån satans lossning över huvudtaget!! Man börjar ju undra...hmmm......
    Såg att nån gjorde en så fiiin lista på oss alla här, med ålder på oss. Lollan79 är hela 27 år eller jordsnurrar som det kanske heter :) :)
    jaja nu ska jag mensa vidare här bläääääääääää

• lollan79

det borde finnas en automatisk sammanfattning av dagens samtalsämne på den här tråden! :) Om man inte har tillgång till datorn under dagen blir det nästan allllllldeles för mycket att ta igen på kvällen. Jag måste ju hinna försöka få till en bebbe oxå :) hahahah

• lollan79

Nu har jag hunnit ikapp lite, å GRATTIS till dig CissiL! Tjoohooooo vilken lycka!

Själv får jag kämpa vidare...puh! Kanske man ska köpa sig en ny madrass ;)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???