När märker man av att man är...GRAVID???
Nu är Vänner-fan tillbaka från bröllopsresan! (Det var där jag var, Mugglesfan, kul att någon undrade!)
Ni är ju inte kloka, jag har hållt på och försökt läsa ikapp, men det tar ju timtal då jag varit borta i över tre veckor. Flera tusen inlägg...
Jag får återkomma när jag läst klart, men då jag redan har suttit här alldeles för länge idag, så det blir nog till veckan.
Väntar med att kommentera det jag läst, det kan ju så lätt bli fel då bebisverkstäderna är så föränderliga!
Jag har dock inget nytt att rapportera mer än att jag gått 3v längre nu. Har senaste månaden känt mig precis som vanligt. Alla symptom från i början är som bortblåsta (vilket jag glädjer mig åt då jag inte gillade några av de) förutom att magen vuxit liiite så det verkar vara som det ska. Jag är nog i slutet av v.17 nu.
Fick förresten också ett sådant där frågeformulär om alkolholen på mitt första mvc-besök. Tyckte också det var lite konstigt att man skulle skriva ner vanorna man hade för ett år sen! Kändes lite som att det var passerad tid. Men när jag läste förklaringen Magda78 fått kan jag delvis förstå det. Ibland blir jag jättesugen på vin eller öl och det är nog svårare att avstå för att man blivit så van vid det, men omöjligt är det ju inte. Man får be om att iaf få lukta, det hjälper rätt så bra tycker jag eftersom en del av njutningen av intagande av god dryck sitter i lukten.
KRAM på er alla!