Cicci, Jag antar att ni tittat på den Brio Happy som oftast står ute i affärerna där man kan vända handtaget och där hjulen går ihop när man fäller ihop den. Det är inte det chassit vi vill ha, utan den som inte har de finesserna utan enbart har ett telskophandtag. Mycket bra när en av oss är så långa. Man drar handtaget upp och ut från vagnen istället för att dra det upp och närmare vagnen som på de flesta andra vagnar, och slipper då gå och sparka på hjulen. Detta chassit är inte alls så tungt som det förstnämnda (bara 10,3 kg jämfört med 13 kg exkl. hjul) och vagnen blir faktiskt riktigt smidig. Sen har det chassit en hård korg under i stället för en tygkorg, vilket jag tyckte verkade bra, då tygkorgarna under lätt blir smutsiga. Jag tycker vagnen var riktigt snygg också med rena linjer, inte så mycket 80-tals-fluff. Jag är lite tveksam till lufthjul (som denna har) pga risken med punkteringar, men annars har den det mesta vi ville ha och ok lastutrymme under. Inte jättestort, men inte ett av de mindre heller. Fast man får ju tydligen inte lasta mer än 5 kg ändå, men det lär ju jag göra iaf... Är en riktig packåsna. Tyget kändes rejält också och fanns i många fina färger.
Brudsommar, min hy är också kass. Men jag tror det delvis har att göra med att jag äter mycket choklad, för det kunde jag inte innan eftersom jag får migrän av det, men nu under grav. har migränen försvunnit. Och jag räknar kallt med återfall när barnet är fött, så jag passar på...