När märker man av att man är...GRAVID???
det är tur att jag har dej koko som letar rätt på alla bra tips så att det KANSKE finns ett litet hopp om att även lilla jag kan bli gravid...
det är tur att jag har dej koko som letar rätt på alla bra tips så att det KANSKE finns ett litet hopp om att även lilla jag kan bli gravid...
sweet. Tack
ja det känns verkligen för djävligt rent ut sagt. Jag är så sjukt ledsen och ARG
ja jag är arg för jag fattar inte varför det inte bara kan fungera. och varför i hela hel*vete kände jag mig så konstig förra veckan om det inte var något.
Näe jag orkar inte med den här berg och dal banan.
Håller tummarna för dig dock gumman. Man vet aldrig riktigt n'är runt ÄL man ska köra. förhoppningsvis prickade ni rätt.
koko: vad söt du är
åhhhhhhhhh vad jag håller tummarna för er som fortfarande hoppas
sweet: BRA!
Det handlar verkligen inte om att vi inte unnar folk deras pluss och inte ens på första försöket. Utan det är vel precis som du säger att man kanske inte vill ha det kastat i ansiktet och lite salt därtill när man själv sitter hemma och gråter efter massa ofruktbara försök.
men sen är jag väldigt glad att få dela tex moppys erfaranheter av slemsäckar osv
näe tjejer
nu ska jag ut och göra ärenden innan jag och maken ska g och trösdricka
på vägen ska jag köpa omega 3
mot apoteket
ses i morgon!
kram på er
Hejsan araringar
Woooooooooooooooooooow vad ni är aktiva
Och jicklarns vad många nya som dykt upp! KUL
jag skrev ett mega långt inlägg igår kväll där jag svarade på enkäten osv, men datorn kopplade ner innan jag fick iväg det och då orkade jag in te skriva om allt
jag återkommer senare med listsvar och dagsläget...
kram på er
Hejsan tjejer
Alltså vilket spruuuuuuut det är i tråden
Ha ha ha
Men det är härligt att se. Självklart ska vi ha fler träffar och då får vi hoppas att fler kan komma.
Nenne: SKÖNT med frispråkiga människor
Och för att prata leksaker så?
Jag föreslog för maken för ett tag sedan att vi kanske skulle köpa lite leksaker för att piffa upp allt lite nu när vi hetsKnu*llar runt ÄL
Tyvvär så tog han det lite på fel sätt och tror att jag inte tänder på honom längre? Så är det ju INTE men det blir lite VÄL mekaniskt ibland och då händer det inget för mig. Jag hoppas att han kommer förstå så vi kan leka lite.
Men jag är helt enkelt inte så bevandrad i den välden men jag skulle nog vilja testa? MEN jag behöver lite tips. Jag har aldrig provat något, så vad ska man prova. Skulle vilja ha en massage apparat av något slag, är inte i jättebehov av just en lösis utan mer en vibratoir kanske. Nån som vet nån bra och var man får tag på dom.
Faaaaaaaaan vad det bara MÅSTE ta nästa gång
Jag kommer bli TOKIG annars och slå någon stackare.
Igår köpte jag vitaminer till maken och omega 3 till mig. Jag blir väldigt dålig i magen av dom dock. Dessutom så köpte jag bisolvon. Hur länge innan ÄL ska man ta dom, cicci du visste vel?
just det någon frågade om ridninge
NEJ inte på maken utan hästar
jag har ingen egen häst utan rider lektioner och är medryttare på en häst. det blir vel en 3 gånger i veckan och jag älskar det. det kommer bli sjukt trist att inte kunna rida...
pirr: TA ETT NYTT TEST!!!!!!!!!!!!!!
precis som någon skrev så är det inte giltigt om kontrollsträcket inte kommer
okej visst kan jag göra det... men vad ska man ha?
har ni några tips om någon mysig kittlare