Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

page
    äsch det är inte så att du inte har en vuxwen stil. Du är ju bara slampig och käör slamp stilen

ha ha ha

jäklarns vad fruLlan var ettrig och på idag. Akta er för jag hugger som en kobra

helt ärlig så känner jag mig lite bråkig idag

så summa summarum page: du har stil
    SLAMPSTILEN

jag körde också mycket med mus-i-kant kolar förut...

• nu är jag fruL

snartis
    KLART vi ska hänga i stallet. Vi måste ju få våra barn att fatta att hästar är livet direkt.
    Sen får ju barn bland djur mindre allergier...s¨å det är ju bra.

• nu är jag fruL

snartis
    jagf lider också av min storleksökning vi får stötta varandra och se till att knata på med våra vagnar efter grav så att kilona rasar av.
    Jag kommer behöva allt stöd jag kan få....

och pinnen cicci.-... ja hon kan gärna få vara med men jag tror inte just vikten kommer vara problem för henne...

• nu är jag fruL

vasrågod page
    kul att kunna hjälpa till

ocjh sen är det ju så att det
    Takes one to know one
    såååååå

grattis slampan

• nu är jag fruL

bara nertill page
    du menar alltså att du är HELT bar på överkroppen

men oj då är du ju inte bara slampig utan rent av porr*ig

fast det borde jag ju förstått när du tjatat om din trekantsbikini och string ....
    ja jag är ju korkda.

snartis: hästintresset är helt oberoende av kön.

apopå amning jag ska definitivt försöka amma!

• nu är jag fruL

page
    klart att inte DU ska amma. Eftersom du livnär dig på din porrighet så kan ju inte du få fula hängande utammade bröst. Näe det går ju inte. Så vi förstår. Slampigheten framför allt

• nu är jag fruL

snartis: Då får du och jag starta en egen liten "mamma-grupp" efter förlossning där vi ser till att peppa varandra att bli av med de kilon vi dragit på oss PLUS att vi måste hänga i stallet och se på¨TV.
    Oj oj oj vi kommer att ha fullt upp.
    Men helt ärligt blir det skönt och nödvändigt med stöd...

• nu är jag fruL

ett halvår eller så tänker jag amma.

• nu är jag fruL

AM
    som vanligt TACK för en rapport ur verkligheten. Det är lätt att bli helt tokig när man fantiserar och målar upp skräck scenarier.

• nu är jag fruL

jag såg inte heller programmet. men jag har sett något liknande tidigare. med en 9 åring som ammade
    Var går egentligen gränsen för incest?

Var det i morgon du skulle till BM cicci? Jag trodde faktiskt att det var idag på eftermiddagen... men jag är ju lagom förvirrad.

Ät ordentligt ikväll

• nu är jag fruL

usch
    jag har precis fått en grym huvudvärk, och jag har två stora rapporter att skriva klart
    suck

• nu är jag fruL

grrrrr
    nu sitter de jag måste ha tag på i möte grrrr undrar just vilken tid på dygnet jag kan komma härifrån idag
    nåja sista veckan i hålan wihoooooooooooo

Håller med om amningen. Jag blir så attans skitsatansarg på att BM i sverige som ska TVINGA folk att tikll varje pris amma. Herreguuud funkar det inte så gör det inte. det är vel inte hela världen. har också råkat på folk som inte klarat att amma och mer eller mindre fått såna utskällningar av BM att de blivit deprimerade. SÅ viktigt kan det inte vara att amma.

jag tror visserligen att det är bra emd amning mEN jag tror att det är viktigare att mamma och barn får bra kontakt på andra sätt än att mamma har ångest och gråter över att hon inte klarar att få fram mjöl.
    Näe vissa Bm verkar vara hel pucko.

Sweetan det är helt okej. Det är bara bra att du tycker om musikaler och annat skit för då har jag ju saker att klaga och racka ner på. och det gillar ju jag

• nu är jag fruL

ha ha ha
    Kom precis på att Boris säkert blir musikal artist
    ha ha ha
    snacka om att han kommer att bli trackad av sina hårdrockande föräldrar. Tänk att just vi skulle få en musikalfjolla

ha ha ha
    som sagt jag ska nog ta och boka in Boris på barnpsyk redan nu. han kommer får det tufft.

Tänk om han ska göra duett med haggaornas hagga carola och kräver att vi ska komma. Än värre tänk om även peter jöbakc är där
    och sjunger sound og musik. Näe du då blir det akutpsyk på antingen boris eller bors päron.

• nu är jag fruL

som ni ser jag blir så upprörd att jag inte kan skriva

• nu är jag fruL

vickan
    Jag hoppas kunna komma härifrån vid 19 eller helst innan. jag hör av mig.

snartis: tillsammans med jöbck skulle han vel få bli om han vara homo MEN jag vill absolut slippa höra den mannen både prata och sjunga. han skulle få ha munkavel i vårt hem.

men sjunga duett med carola...näe du. Då skulle jag förklara boris som arvlös!

• nu är jag fruL

jag tror att det är mysigt att amma... hoppas att jag kommer klara det. Mamma kunde inte.
    Hon har asstora boobs men hade inte en droppe mjölk. Så jag är uppfödd på välling.

kanske kan förklara ett och annat...

men syrran som är lika platt som jag är en riktig kossa.

Hmmm undrar vem jagliknar--- vad det gäller boobsen så är det ju syrran heeelt klart.

• nu är jag fruL

AM

man vet ju inte det kan ju blir ganska fullt på barnpsyk i framtiden så det kanske är lika bra att ställa sig i kö
    Utifallatt.

Eller är det ka´nske jag som behöver en tid

• nu är jag fruL

nån fördel ska det vel i allafall vara med små bröst. Vi kan mjölka

det verkar som om de flesta barn (hemskt nog) genomgår en ålder av tuggummipop, musikalmsuik och annat elände. Men men de är barn, de vet ju faktiskt inte bättre...

näe med helt ärligt så tror jag att alla barn har såna perioder. Pojkar verkar jhu dessutom ha perioder när de vill ha smycken och vara lite flickiga.

• nu är jag fruL

hejsan tjejer
    jobbar ni eller
    det gör jag emellanåt faktiskt trot eller ej

irriterande snartis. Hur längre måste du vara kvar nu då?

Själv måste jag ha tag på en gubbe som sitter i sammanträde...så de är bara att vänta. Får se när han behagar dyka upp. Sen blir det maraton jobb....

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???