Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

oj vilken skillnad det var på magarna
    jäklarna vad olika det syntes för alla olika tjejr. shiiiit.
    Synd att man tillhör de stormagade

mindre NEEEEEEJ
    Du FÅR inte få mens
    jag blir fanimej ARG då
    näääääe det kan inte vara mensen
    varför är det så svårt?????

• nu är jag fruL

näe där hör du mindre
    Får du mens så ska jag kicka dit beniga arsle

ha ha ha
    jag känner mig rejält på krigsstigen just nu SÅ SE UPP

men jag tror ju nästan att det är fredag idag eftersom jag ska åka hem till staden. Ihhhhhhh
    fast ingen make
    och inga katter
    men dammråttor
    eller damm taxar

• nu är jag fruL

åhhhh
    götettanten är inte bara sport fåne, hon är märkessnobb också
    atomic bla bla

va faaan snackar u om ?

• nu är jag fruL

skojar bara mugglan
    är bara på retstigen just nu... måste liksom "attackera"

Vill också åka skidor, och gärna lite på längden också. Vi får vel se om det finns snö kvar när vi kommer hem från afrika

• nu är jag fruL

hejsan mina underbara trådisar
    åhhhhhhhhhhh vad jag tycker om er alla
    åhhhhhhhhhh vad jag kommer sakna er i afrika.
    3 veckor utan er HUR ska det gå

Ja som ni hör så gör mina hormoner mig lite kärlekskrank och öm! Okej faktiskt. Går bara omkring och älskar Känns skönt
    Men det pendlar ju rätt kraftigt så snart kommer det vel en aggro attack
    Men just nu... bara kärlek

kokos: åhhhhh jag sprang på möten och hann sen nästan inte med tåget hem. HADE jag hunnit se ditt medellande om att hålla mig i handen så hade jag DEFINITIVT nappat på det! Kan knappast tänka mig en mysigare kväll än en myskväll med kokosflingan min lilla kaka

själv fick jag springa som en dåre till tåget igår, hann precis hoppa på när de stängde dörrarna. jag kan fortfarande inte fatta att jag hann otroligt.
    MEN vad jag har märkt är att jag får ont i Boris magen av att springa eller gå snabbt. Är det någon som känt likadant?
    Bara efter promenaden till södra i morse så fick jag ont och magen blir stenhård. Hmmmm kan man ha sammandragningar redan nu.?
    det gör inte jätte ont men ...det känns.
    Skumt.

Apropå i morgon så.....
    jag vet inte om jag hinner komma. Jag måste rida häst på morgonen och beroende på vilket tåg maken kommer med så måste jag ut och handla nya resväskor....
    Så jag vet inte om jag hinner träffa er alla raringar. jag ska försöka se till att maken tar ett senare tåg så kan jag vara med ett påar timmar i allafall. Men som sagt vi få¨r se.

Känns jätte trist.... för jag LÄNGTAR efter er.
    Känns helknäppt om jag inte ska få treäffa er innnan afrika resan.
    Nästa helg

mindre: KNIIIIIIP!!!!!!! du får inte få mens. Kom ihåg att jag har hotat din beniga arsle med stryk då så våga inte!

page: angående vad de skrev att spermierna dör i 3 månader efter en brakfylla så NEJ dey är FEL!!!!! det finns inga bevis för det tvärtom. Visst en del kanske dör och kvaliteten påverkas men att de blir utslagna det är FEL!!!!!!

Dessutom så kan jag ju säga att jag är ett totalt levade bevis för att det INTE är så. Jag och maken festade ju som attan hela verkstadstiden även precis innan och runt ÄL. Så näe. och det finns ingen medicinsk forskning som säger att det är så.

Men visst har alla BM och läkare rätt. Man SKA dra ner på alkohol osv det hjälper en att bli gravid. MEN att en parktfylla skulle döda spermierna. Näe. Hur kan då grava alkoholister bli föräldrar?

• nu är jag fruL

lappis : 12 dagar
    det skulle jag inte klara att ha någon hemma hos oss!!!!!
    Näe
    visst klarar man det MEN det är ju skitjobbigt. OCH ni måste verkligen se till att hitta en lösning på barnproblemet. För ni MÅSTE ju få till det runt Äl även om svärmor är där!

angående vin i SA. Jag tror det är lugnt. Däremot tror jag kanske värmen är ett större problem.

• nu är jag fruL

lappis:
    Ahhhhh du har ju såååååå rätt. Hur sjutton kan det finnas afrikaner om det är för varmt för spermierna. Åhhhhh vad fruLlan är dum
    Min syster säger att man blir korkad av att amma : ammningshjärna
    kanske kan man få den redan som gravid....så det är därför som jag är lite korkad.

men å andra sidan...så gör det ingenting för världen är så uuuuuuuunderbar och fin!!!!!
    ja det är helt sjukt vad mysigt livet känns i dag. Sitter på jobbet och känner bara.... värme
    snacka om hormoner som gör en knäpp på alla sätt. Fortsätetr det så här så vill jag verkligen vara gravid
    Gråtmild är jag också. det är ju så finat allting så tårarna vill komma
    frant!

mindre: KLART boris behöver frukost!!!!
    jag kan inte ens gå ut i badrummet utan att äta något. Näe mat behövs.
    Så jag äter så klart frulle innan jag drar till stallet. MEN jag skulle verkligen behöva frukost nr 2 efter
    jag ska se vad maken har för tåg planer.
    Jag VILL verkligen träffa er.

Nu är det bara 6 jobbdagar var innan semester

HURRRAAAAAAA!!!!!!

• nu är jag fruL

ha vad kul om galningen nenne dyker upp
    och för att avdramatisera det hela så har jag så klart mössa! Hallååååå det är vinte och kallt! och ecco dojjer
    så det så .....
    så du är inte ensam tönt
    fst det är klart.... jag vet ju inte om jag kan komma...

lappis: åhhhh jag tror att ni kommer få en underbar resa! NJUT!!!!! av varandra och resan. Hoppas ni åker dit två och hem tre

• nu är jag fruL

nenne:
    saken för mig är att jag inte har någon frisyr att bry mig om! med eller utan mössa. Sen är jag för gammal för att vara fåfäng. jag vill inte frysa det är huvudsaken.
    Förr om åren då gick man i korta kjolar och vägrade ha mössa trots minus 20. Men nu...näe som sagt för gammal för att vara fåfäng.

Sen är det ju faktiskt så att jag tillbringar den mesta tiden i stallet. och där är ju alla andra också töntar och hästarna bryr sig verkligen inte

• nu är jag fruL

apropå det jag skrev förut om int i magen.
    Så har jagjätte ont nu när jag går.
    Förmodligen efter gårdagens extrema rusch till tåget. tror jag aldrig kutat så i mitt liv.
    men jag har jätte ont nu. kanske tur att jag ska på vul på tisdag.

hmmm jag ska hoppa ikväll och rida både i morgon, söndag, mån och tisdag.
    Hmmmmm undrar hur det ska gå om jag har ont.
    Äsch ridning är ju väldsbäst så det kommer gå bra

fast hoppningen ikväll blir nog helt livsfarlig. Hästen är helt vild för tillfället....
    Nåja det ska bli kul.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???