Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

uschan snartan
    INTE stressa. Du måste ta hand om dig. fatta att du är gravid och dessutom har ett ilsket myom. Du måste ta det lugnt. Klarar du inte att stressa ner på jobbet så får du fanimej lov att sjukskriva dig du får inte riskera kikcn!
    Lyssna nu på gamla tanten och LYD!!!!!

mindre: BRA att du fick leka med hårdvaran GLÄDJER mig!!!! Hoppas mjukvaran var full emd glada simmare som kopplade upp sig på ditt moderkort.,,,

ha ha ha vad jag kan nördtermer

angående nörd frejan.
    Så hur VET du att de inte provat andra sätt att leva?
    Och VARFÖR skulle de pröva andra sätt att leva om de är NÖJDA med sina liv?
    Jag ser på alla nördiga hästflickor som hänger i stallet och har underbara liv. VARFÖR skulle dom prova andra sätt att leva när de älskar hur de lever nu.

Är det möjligen så att du dömer andra efter dig? Att DU ångrar att DU inte testat llite mer saker?
    jag menar jag är totalt nöjd med mitt liv och ALLT som jag gjort i det. Visst jag ångrar vissa sexpartners, vissa fyllor, vissa pojkväbnner. MEN jag är skitnöjd med hur jag levt och lever. VARFÖR ska jag göra annorlunda bara för att någotn vilt främmande människa ser mig och kanske tycker ohhhh hon gillar hästar, åhhh hon gillar böcker. åhhhh hon gillar sitt trädgårdsland.
    Varför ska folk tycka synd om mig för att jag INTE lever som dom när jag ÄLSKAR mitt liv.

Näe du, man har ingen aning om vad filk har gjort elelr kanske gör. Tyck inte synd om folk pga av fördomar.

MEN visst om folk är missnöjda ocjh gärna skulle vilja göra andra saker DÅ är det synd om dom....

• nu är jag fruL

snartis...
    hmmm numret.har inte det men kolla hemsidan.
    puss

• nu är jag fruL

frejs
    Hoppsan
    då gick jag på alldeles för hårt om du känner att du måste försvara dig.
    FÖRLÅÅÅÅÅÅT

jag bara reagerar så på att man ska tycka synd om folk som inte är som en själv. Det var inte riktat mot dig...utan ...världen

Jag bodde i samma korridor/lågenhet ett tag i hambug med den största nörden av ja alla.
    men han var så grymt nöjd med sitt nördiga liv som jag skrattade gott år.
    Men efter den tiden ändrade jag min uppfattbning faktiskt. och kom att beundra alla människor som väljer att leva efter hur DE vill och skiter i vad alla andra tycker.
    Jag lärde mig att mitt sätt kanske faktiskt inte var enda vägen till lycka.

Sorry frejan. Inte menat att gåpå dig.
    skääääms

• nu är jag fruL

snartis
    GRATTIS
    åhhh vad skönt att du fått tid. Fasiken vad bra.

cicci Grattis till kilot.
    ha ha ha snacka om en människa som går emot alla normer
    Du VILL må illa, ha ont i bröna och gå upp i vikt.
    Något som vi andra gladeligen slipper.
    Iallafall jag.

Men mitt illamående är inte alls så farligt. Inte alls ens i närheten av det som brudsommar och ligan brottats med.
    Näe bara lite attacker ibland.
    det är okej.

• nu är jag fruL

frejan
    Tror att vi menar samma sak

jag är nog väldigt gravid hormonell och tror jatt jag måste vara någon jävla robin hood och gå på korståg.

usch jag ber om ursäkt och skyller på hormoner. Jag har märkt att de spökar en del.
    Tror att det är mamma beskyddar instinkten som sätter in. För jag bara MÅSTE tjata om allt och orättvisor, och elände och fyyy vad jag är jobbig....

Håller dessutom med om att det inte GÅR att se djur lida. Har råkat i rejält gräl med folk för att jag ofta tycker mer synd om djur än människor...
    man får tydligen inte tycka det.

Cicci: förstår vad du menar. men heöt ärligt så skulle jag vara super glad om jag hade en grav då man bara var...normal. fast vad vet vel jag då kasnke jag skulle börja nojja.

Apropå gyn så tycker jag inte att det är ett dugg besvärligt att ligga och skrev där. Inga problem alls, inte ens om det är en manlig gyn. Nåe glo på ni

• nu är jag fruL

mindre BRA make
    anser att djurplågare ska dränkas någonstans.

Nu har jag orecis ätit mmmm GOTT chili con carne mmmm massa bönor...älskar

men jag fiock lite ont i boris magen efter det. Hmmm jag får ta mig ett rejält snack med boris när han kommer ut. Detr är ett par saker som han ska få be om ursäkt för
    typ spyan på tåget och det onda nu,.
    Skärpning borren

• nu är jag fruL

ihhhh frejan
    Usch jag kan inte helelr prata som såna saker. Usch jag FATTAR inte hu man kan skada ett djur. idioter.
    Kina blir nog inte något favvo resmål för mig heller.

Får så extremt ont i själen av alla strykar katter och herrelösa hundar utomlands. Usch vill bara gråta av sånt.
    fast herrelösa katter har vi ju tyvvär i sverige också
    stackarna.

Inte deppa ihop nu frulLan.

jag har alltid varit en robin hood. Jag har dock försökt tagga ner lite.
    På ett tidigare jobb var det så illa att alla kollegor kom till mig med sina åsikter och problem för att jag skulle föra talan vidare. Detta var under en extrem situation på företaget så det var väldigt många som mådde skitdåligt.

Det var alltid jag som fick gå till ledning och chefer och vara obekväm. Det blev lite jobbigt att alla alltif förväntade sig att jag skulle föra delas talan och kämpa. men så gör ju en robin hood...

Kör inte riktigt samma stil längre. men jag måste fortfarande alltid lägga mig i om jag ser orättvisor eller så...

intressant va?

Jäklar vad jag mal på idag, Sorry era stackare som måste läsa mitt elände...

• nu är jag fruL

det är bra syrran
    Då skickar vi ut dig som torped om någon hotar en katt!

Akta er syrran är på g

• nu är jag fruL

frejan
    Välkommen till klubben för hormonstinna, känslosamma drama queens

jag vill dock vara ordförande

• nu är jag fruL

frejan
    Japp
    och jag vill ha honung till mitt te
    svensk honung....

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???