När märker man av att man är...GRAVID???
uschan snartan
INTE stressa. Du måste ta hand om dig. fatta att du är gravid och dessutom har ett ilsket myom. Du måste ta det lugnt. Klarar du inte att stressa ner på jobbet så får du fanimej lov att sjukskriva dig du får inte riskera kikcn!
Lyssna nu på gamla tanten och LYD!!!!!
mindre: BRA att du fick leka med hårdvaran GLÄDJER mig!!!! Hoppas mjukvaran var full emd glada simmare som kopplade upp sig på ditt moderkort.,,,
ha ha ha vad jag kan nördtermer
angående nörd frejan.
Så hur VET du att de inte provat andra sätt att leva?
Och VARFÖR skulle de pröva andra sätt att leva om de är NÖJDA med sina liv?
Jag ser på alla nördiga hästflickor som hänger i stallet och har underbara liv. VARFÖR skulle dom prova andra sätt att leva när de älskar hur de lever nu.
Är det möjligen så att du dömer andra efter dig? Att DU ångrar att DU inte testat llite mer saker?
jag menar jag är totalt nöjd med mitt liv och ALLT som jag gjort i det. Visst jag ångrar vissa sexpartners, vissa fyllor, vissa pojkväbnner. MEN jag är skitnöjd med hur jag levt och lever. VARFÖR ska jag göra annorlunda bara för att någotn vilt främmande människa ser mig och kanske tycker ohhhh hon gillar hästar, åhhh hon gillar böcker. åhhhh hon gillar sitt trädgårdsland.
Varför ska folk tycka synd om mig för att jag INTE lever som dom när jag ÄLSKAR mitt liv.
Näe du, man har ingen aning om vad filk har gjort elelr kanske gör. Tyck inte synd om folk pga av fördomar.
MEN visst om folk är missnöjda ocjh gärna skulle vilja göra andra saker DÅ är det synd om dom....