När märker man av att man är...GRAVID???
lapinette: åhhhh vad jag håller tummarna för dig...
gick alla på lunch eller?
lapinette: åhhhh vad jag håller tummarna för dig...
gick alla på lunch eller?
snartis
var det särskilt viktigt efter v 9 eller? alltså med alkoholen. Hade det varit mer ok innan?
koko
Det är precis min fråga? Det känns som om man får helt olika info beroende på vilken bm man går till. Vissa anser att alkohol inte dödar, andra verkar ju anse det är en dödssynd att lukta på en kork.
vem ska man tro på?
page din lilla lurifax förresten
ska du inte ta tåget till stockholm nästa helg och vara med och bruncha? På så sätt kan du ju analyser5a oss i verkligheten också
hallojsan
Det är inte det att det är svårty att låta bli alkohol eller nåt sånt. det går faktiskt mycket bra. Utan vad jag irriterar mig på är att det är så otroligt många olika budskap
OM det nu var så lifsfarligt som vissa Bm säger så tror jag att ALLA skulle veta om det och varna för alkoholen mera.
Vad jag menar är att jag tycker det är sjukt att man får olika råd om man går till olika människor. Och hur kan det vara så att läkare utomlands tycker det rär helt okej mwed några öl i veckan? är det så att de har dålig sjukvård och dåligha läkare? det tror inte jag.
Är det då så att sverige är ett samhälle som är uppbyggt på att skrämma folk till lydnad ( överdrivet jag vet...) eller?
Hur kan det vara så olika råd.
Sen avskyr jag när man försöker skrämma folk och ge folk dåligt samvete. Självklart kan folk låta bli alkohol MEN man ska inte behöva få ångest och få pekpinnar av en BM när den i rummet brevis stöttar och kommer med andra råd.
Snett system tycker jag.
SEn för min del tycker jag att alkoholfri cider fungerar super bra! Så mig går det ingen nöd på.... men jag gillaer inte hur detta sköts.
Page: varför i hela friden köper du färgglada kläder om du inte trivs i det????? skulle aldrig jag göra.
Det funkar med svart linne och svarta shorts...
snartis
Jag tror att man absolut inte ska hänga upp sig på missfalss risken. Händer det så händer det. Det enda man kan göra är vel kanske att låta bli att bära flyttkartoner, springa maraton och andra onödiga påfrestanmde saker. men sen kan man faktiskt inte råda över allt.
Jag har en kompis vars bror förlorade sitt barn ett par veckor innan födseln. Ihhh vilken pärs och de fick föda ut honom med vanli förlossning.
MEN jag var så grymt imoponerad av hur de båda hanterade det.
Omgivningen hade faktiskt svårare.
Visst de sörjde och var HELT förkrossade MEN de bestämde sig för att inte bli bittra utan vårda sin kärlek och leva vidare. De konstaterade att deras vackra son helt enkelt aldrig hannlära sig leva. de hade världens finaste begravning och döpte honom osv.
Men ingen bitterhet. Man kan inte styra över livet och ödet.
Starkt så ini bomben tycker jag. otroligt.
Snacka om att hantera kriser.
Jag vet inte vad jag ville säga med detta, men jag tror att det farligaste är att hela tiden oroa sig för missfall. jag tror att man påverkar förloppet negativt då.
Visst jag kommer halvt om halövt dö av sorg om Boris dör, MEN jag hoppas att jag och min make kan acceptera det som livets gång och gå vidare med ett syskon till boris.
okej page
du klär alltså ut dig
äsch page
här kan vi vel blanda alla ämnen va?
porrig jesus... hmmmm
klär du ut maken till skökan maria magdalena då?
jag vet snartis
Jag bara fick lov att jha en liten utläggning om missfall.
Jag känner mig totalt osammanhängande och rörig idag. vet egentligen inte vad jag skriver om så ha överseende
babbel fruLlan
tycker också att det är bra att de kollar dig extra snartis.
Lider förresten med dig över att du blöder. IOnte bara för att det är skit att du fått myom men också för att det är så super att inte behöva blöda och hålla på. En av fördelarna med grav. Om man inte har myom förståss....
hmmm jag skulle behöva beställa en ny bikini... tror inte det finns så många i affärerna nu. Men jag måstye ha med lite puff i eftersom jag kjnappt har bröst