Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

När märker man av att man är...GRAVID???

Skärgårdsbruden och Snart så

VAD SPÄNNANDE! Tänk om det är något på gång!!!!

Mina ömma bröst har tyvärr gått över helt, rosa papper blir det, och magen svullnar. Nåja, nästa gång blir det bättre hoppas jag.

Jo, FruL, kom lite sent till jobbet idag. *rodnar*

• Liten med Mindre

Nu har det hänt IGEN!!! En kollega brukar undra varför jag äter så ofta (morgonfika och mellis), idag kom det. -Du är inte gravid då??

Suck! Är det bara jag och gravida som är hungrig på morgonen och eftermiddagen eller?

• Liten med Mindre

Vi köpte vår Passat kombi för ett och ett halvt år sen. Men då kom ju frågorna också.

Folk har svårt att acceptera att två dykutrustningar tar oändligt mycket mer plats än en barnvagn och barnstolar.

Det kanske är tur att vi inte hittade något hus nu i höst då. Vilka spekulationer hade det inte blivit då?

Drömde förresten inatt att min mamma frågade mig vilka graviditetssymptom jag hade, eller något sånt. Samt att min man och jag flyttat in i en studentkorridor där det gick att roa sig på soffan..

• Liten med Mindre

Kanske smittade drömmen av sig så att han vaknade på gott humör. :D

Nästa gång har jag mask. 8)

• Liten med Mindre

Jag visste väl att jag inte var ensam om extra frukost och mellis. :) Skönt att fler har mask hos er Snart så.

Någonting förutom BT måste ju motivera mig att gå till jobbet. :) Thelins konditori har ett jättegott frukt- och nötbröd. Mmm...

• Liten med Mindre

Nenne - bra att du ger folk lite att tala om hemmavid. Ett hus måste ju bara betyda en sak!!

Att ni längtar efter att kunna grilla ute.

• Liten med Mindre

Fast ett hus skulle vara rätt skönt. Vårt höghus är fullt med pensionärer som förmodligen ägnar dagarna åt att lyssna efter vad vi har för oss hemma. Hehehe...bjuder på att de rodnar upp till öronen ibland. :)

• Liten med Mindre

Nu får ni sluta - sitter och kluckar av skratt. Tur att kollegan är borta.

eller förresten, sluta inte. han får undra vidare vad som är skoj.

Vem vet - du kanske är värsta akrobaten FruL? ;)

• Liten med Mindre

Ska iväg på ett torrt möte. Får väl sitta och repetera små roliga anekdoter för mig själv så att jag kan fortsätta klucka och inte somna. :)

• Liten med Mindre

Oh, skulle gärna pröva en bra akupunktör. Vet inte om jag törs fråga min egen (manlig naprapat med nålkunskaper).

Mejla till kolijox1000@hotmail.com om du inte vill lägga ut uppgifter här.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???