Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

När märker man av att man är...GRAVID???

Har trist på jobbet och skriver vidare:

BIM - beräknad icke mens = mens

VUL - vaginalt ultraljud

ÄL - ägglossning

FL - familjeliv, komplett galen sajt med konstiga människor :)

• Liten med Mindre

BIM blev lite konstigt. Beräknad icke mens, den dag du inte vill ha mens, dvs egentligen ska ha mens. FL term som de krånglat till så otroligt.

• Liten med Mindre

Om gasen ändå ville ut i alla fall...

*börjar sväva mot det blå*

• Liten med Mindre

Brudsommar, angående att inte nämna. Det är ett gammalt kompisgäng, så vi ville se hur lång tid det tog innan någon märkte. :) Ses ju inte så ofta, och tyckte väl att det borde märkas, eller skapa frågor.

Om jag hade velat "dölja" något i helgen, så hade jag nog försökt skylla på min gamla magsjuka, eller något annat problem med magen, som inte får folk att fly av bacillskräck. (nyligen fått en konstig allergisk reaktion av något och tar de lugnt med det mesta?)

• Liten med Mindre

1 - 5 månader
    2 - inga barn
    3 - gifta 5 månader

• Liten med Mindre

Lili - i förra tråden konstaterades det att bakifrån hade varit framgångsrikt. (Var det du Jessie76?)

Efter det har vi inte hört så mycket. Så vi antar att fakta gäller. :D

• Liten med Mindre

Godmorgon!

Nu har jag förvandlat mina ömma bröst till träningsvärk - så nu vet jag i alla fall varför jag har symptom. Slipper fundera på andra mer lockande alternativ. :D

:( Fick inte vad jag beställt till middag igår. Men vi hade lite mysigt ändå. Det gör ju inte såååå mycket nu när mensen snart är igång.

• Liten med Mindre

Eller kika in på Pistill på Drottninggatan (i backen mot Odenplan hållet). Mysig affär med allt möjligt för den kvinnliga lusten. Och säkert lite manlig lust för den delen.

Kände mig inte så obekväm att gå in där heller.

• Liten med Mindre

FruL - det jag tyckte var bra med Pistill är att jag vågade fråga och fick bra hjälp. Visserligen skulle jag bara köpa ett spel just då. Men hade det varit något annat hade jag säkert kunnat fråga det med. De har en sektion längre bak i affären där du kan klämma och känna på leksaker i alla möjliga former och färger.

I alla fall låg butiken där i våras. Hoppas att den finns kvar.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???