• _koko_

När märker man av att man är...GRAVID???

Fan vad coolt cicci!! :)

Just det, glömde det som cicci nämnde i något tidigare inlägg:
    Nästa träff är redan inbokad! Glögg söndag 10/12 hemma hos mig! Sambon är införstådd i planerna och hade inget att invända. :)

• _koko_

Snart så... - gumman, har du åkt hem redan, är det därför du är tyst? Vet hur det är annars att inte kunna skriva för att man är så ledsen... Skickar ännu flera kramar till dig!

• _koko_

Ja, det finns ju chans till snö (då får ni byta cykeln mot en släde, vill inte ha några cykelolyckor!) eftersom jag bor i föööörorten! :D

Mindre - det finns redan mängder med glögg hemma, bara blossa (starkvin och förra årets årgångsglögg)! Får ju komplettera med en massa saftglögg också, för då ska det vara många med plus!! Det har jag bestämt. :)

• _koko_

Som i slang för "jag håller med allt du skriver"!... :D

• _koko_

På lunch... ;)

FruLlan - hjälp, jag har ju inte en chans att läsa ikapp nu när du skriver så vansinnigt mycket!! :D Din galning...

Inget mera blod, men lite beiga/ljusröda flytningar igen.
    Förstår ni hur hårt jag kommer att landa om det inte blir något plus nu... Då får ni skrapa upp resterna, för då kommer jag inte vara å leka med. :(

• _koko_

Jag behöver nog kärnvapen till röda faran om hon visar sig för mig...

• _koko_

BrudSommar2006 - jag har inte fått mens ännu och har, dumt nog, börjat hoppas... BIM igår fram till fredag (osäkert).

• _koko_

Jag testade ett konstigt svagt plus i lördags (med ett mirre-test) som inte betydde någonting alls eftersom jag sen testade CB-minus i söndags. Så nu blir det inga fler test förrän på fredag om inte mensen hinner före.

[märker du att jag ignorerar dina utspel fruLlan?? :D]

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???