• Page

När märker man av att man är...GRAVID???

Nya symptom här: Ont i huvudet, ont i halsen, snorig och kramper. Just det, förkylning och mens! Hoppas att Bisolvonet gör nytta på flera sätt.

Hoppas att ni har tagit många fina kort nu i kväll! Och att Pickn&Kickn är med på bild!

• Page

Mindre;
    Tack för bilderna!! För att vara ett gäng ångeslfyllda och deppiga sexwifes såg alla mycket lyckliga ut! Det måste vara Ciccis och Snart sås plus som medverkade till de glada minerna. Eller var det kanske alkohol med i spelet??

FruL,
    Grattis till din op.tid...eller vad man nu ska säga. Skönt att du fick tiden utan tjat och tårar. Även om lite dramatik piggar upp. Tänk inte på lögnen, allt är tillåtet när man vill bli gravid!

Koko,
    Lycka till inför operationen!

• Page

Mindre,
    Haha, det typen av aladåber råkar jag ut för jämt!

• Page

Usch, för varje hälsoproblem min mamma upptäcker brukar hon ringa mig och tillägga att det är ärftligt. Ibland är det bättre att inte veta.
    Kanske inte i ditt fall FruL!

• Page

Blir man sövd vid titthålsoperation? BM som jag pratade med igår sa att jag skulle undersöka mina äggledare, att de är "öppna" (?). Blir det en tittis för mig med? Det är väl det enda sättet att undersöka äggledarna?

• Page

Ahhh, narkos....mmmmm. FruL och Koko, ni får berätta sen hur det känns och om det blir några stora ärr. Jag antar att de inte går in och tittat i redan befintliga hål.

Någon pattklubb kan jag inte vara med i...än i alla fall. Jag hoppas att odla STORA om jag blir gravid.

• Page

FruL,
    Moredr har kanske fler hemligheter????

• Page

Första dagen på mensen räknar jag som dag ett. Jag får i för sig inte några föraningar. När det kommer så gör den det med besked!

• Page

Horhus låter ju lite smaskigare än skolsyrra! Jag gillar dramatik!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???