Inlägg från: Snart så.... |Visa alla inlägg
  • Snart så....

När märker man av att man är...GRAVID???

frullan, nr8 var att åka på en resa där man inte vill vara gravid. Tänkte på din afrika-resa :)

• Snart så....

Lapinette, det är en lista vad man ska göra för att bli gravid som Page och sweet skev igår kväll

• Snart så....

Muggles, prata för dig själv *ironi* min sambo vågar knappt ta i mig med tång

Är så svullen i magen att tom sambon såg det igår. Har som en bulle precis under naveln

• Snart så....

Muggles, han vill men är så rädd att det ska bli missfall. Sen har jag haft så ont i brösten så tidigare har jag inte varit upplagd för det.
    Näää nu är vi ju lediga snart och då blir nog en annan femma :D

• Snart så....

jessie, ja det där känner jag igen. Gör så in i helvete ont när jag tar av mig BH:n!!
    Sova på mage eller sida går knappt och jag som alltid sover så buuuuuhuuuu
    Undra om detta kommer gå över??

Frullan, det spelar ingen roll om man har små eller stora, gör lika ont iallafall.

Det enda possitiva är att jag fyller ut BH mkt bättre, Dolly släng dig i väggen :D

Sorry nu ska jag sluta prata symptomer

• Snart så....

Moppy, tror på den taktiken! Man blir ju så trött efter månader av jagande och då kan man behöva ett break. Fast man släpper nog aldrig tankarna på det iallafall.
    Det är när man minst anar som plusset kommer :)

• Snart så....

VECKA 18?!?!?!?!

GAAAHHHH men det är ju nån gång i MARS!!

Några tips för hur man underlättar det onda? Igår funderade jag allvarligt på en specialkudde likt liktornsplåster.

• Snart så....

syster, håller helt med dig, ha en riktigt BLÖT jul med massa alkohol ni som kan.

• Snart så....

specialkudde så jag kan ligga på mage alltså :D

• Snart så....

Frullan, om du har svårt att hitta symptomer är ju plussitivt?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???