Inlägg från: Snart så.... |Visa alla inlägg
  • Snart så....

När märker man av att man är...GRAVID???

Mooahaah snart måste jag köpa nya BHar. Insåg igår att min största/bekvämaste är på gränsen till förliten nu :D :D :D
    Sambon uppskattar det mkt trots att han inte få klämma så mkt som han hoppats

• Snart så....

remisstvånget blir jag galen på ibland, om jag vet att jag har ont på ett specifikt ställe varför måste man först gå till ett UFO som inte vet vad det är och sen få remiss vidare. Nääää tacka vet jag närakuter som har specifika läkare inom vissa områden på plats direkt!!!!

• Snart så....

Fast det är inte lika roligt att de gör så ont!!!
    Sova med sport BH är ingen hit

• Snart så....

Vänta du frullan det kanske kommer

• Snart så....

håller med dig frullan hellre boobpain är spyattacker.
    Så illamående som jag har varit är helt ok, bara det inte blir värre. Hjälper alltid att äta något eller dricka.

• Snart så....

ja och i min släkt är det att gå upp 25 kg och få en 5kg baby.

• Snart så....

gjorde du det igår frullan? det är så roligt att rida barbacka :D :D

• Snart så....

ohahahahha näää det är INTE skönt!! det ska vara en mjuk och bred totto att sitta på som rör sig behagligt

• Snart så....

nu ska jag masa mig ut en sväng, ska hämta sambon från jobbet

Kram på er alla tjejer

• Snart så....

hej hopp era skrivgalningar

Mitt illamående har bara ökat, och sambon är överlycklig över det. middan höll på att komma upp igår :( Han tolkar det lite som att om symptomerna ökar så borde allt stå rätt till hahhaha
    Blödning i v8, hmmm inte hört talas om men å andra sidan så har jag småblött i snart två veckor. *peppar peppar* så har det inte blivit värre utan ligger på en jämn nivå.

Kondition= HALLÅ var tog du vägen? gjorde ju fystest 1 vecka innnan jag fick plusset och hade fullt normal kondis. Nu kan jag inte ens gå till affären utan att låta som jag sprungit maran när jag kommer tillbaka. Hur i hela friden orkar gravida träna???

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???