Inlägg från: Snart så.... |Visa alla inlägg
  • Snart så....

När märker man av att man är...GRAVID???

ja det var jätteroligt att få se kick´n "live"
    cicci, jag gick hos Sharon Brogie, var det henne du gick till?
    Är nu i vecka 9 och ska på inskrivningen nästa vecka när jag är i v10. Ska säga till om nupp och allt som hänt fram till nu. Har fått papper och bilder för att ha med i min mapp hos BM, så de kan jämföra myomet mm.

tänkte faktiskt gå till sös när de kallar, fast kommer nog inte hålla på och tjata på dem nu.

koko, grrrr vilka puckon!!! man tycker ju att när du väl har fått op så borde de boka in/resarvera tider till dig framöver och inte slå på väntelista

• Snart så....

vem gick du till Cicci?

• Snart så....

shit sweet det låter som du beskriver mig när byxor ska inhandlas hahahha
    Jag är inte smal har BMI på 25 där det mesta sitter på låren och baken. Kanske lite mer i boobsen nu :D :D :D

• Snart så....

cicci, åhhh vad underbart att allt var bra!!! och pick´n blivit så stor :)
    Vad hade du för värden på Nupp-testet??
    070707 är ett jättebra datum tycker jag hahahah fyller år just det datumet :D

• Snart så....

Frullan, jag hade min tröttdagar i mellandagarna, sov konstant i tre dagar tror jag
    Fryser har jag gjort konstant sen jag fick plusset så det är nog helt normalt!! jag är en väldigt varm person av mig annas så det känns skumt att för första gången i livet frysa helt hysteriskt.

• Snart så....

undra om mina symptomer kommer att hålla sig borta nu???
    Mår väldigt bra sen i helgen, knappt något illamående, extra hungrig och det bästa av allt är att boobsen är stora med inte längre gör ont :D

• Snart så....

frullan, japp slipper bh;n :D :D
    ja usch kan inte ens tänka mig hur jobbigt det måste vara att prestera på jobbet när man är såååå tröööööött. zzzzzzzz
    Fick freesten remissen idag och ska dit den 30 jan. Då är jag i vecka 12 och allt borde vara prima, kanske är bra att verkligen få gå dit och kolla myomen och allt då :)

• Snart så....

1 på 19000 är väl jättebra? risken går väl på några hundra?

• Snart så....

Hola chicas,

Har haft en intressant dag idag. Full polisaction på gatan nedanför mig :D
    Beväpnat rån och rånarna dumpade bilen utanför vårt hus, så nu har man sett massa poliser och blivit "förhörd" minsann.
    Kul att något så hemskt piggar upp ens dag

Shit page, vilken analys du gjorde på frullan !!

till godisdebatten så är jag nog en slasktratt för kan äta allt möjligt skräp. Sitter just nu med min första godisskål sen plusset, mest massa sura saker. Sånt brukar jag inte välja annars men skyller allt på Kick´n!! :D :D

• Snart så....

hej tjejer,

Nu är jag åter på jobbet :(

Pinocio hade varit stolt över mig idag, ljugit så förbenat :D :D
    Min chef blev så ställd när alla kollegor frågade varför jag var borta så han flummade ihop en historia som JAG har fått backa upp hela morgonen!! Hahaha vilken låååång näsa jag har nu

Annars sover jag superdåligt och drömmer massa skumma saker och har jättenästäppan ARNE.

Usch vad trist för er som fick mens!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???