När märker man av att man är...GRAVID???
var det bara jag som har nojjor är skraj redan nu för vad som kan hända om 15 år
var det bara jag som har nojjor är skraj redan nu för vad som kan hända om 15 år
järklarns, konvertera till islam det är inte nån liten grej. Men om det gör henne lycklig så.... Fast det skulle kanske vara svårt att förstå om man inte har någon som helst anknytning till islam. Fast man kan ju lika gärna hamn i en galen kristen sket där man inte får ha kontakt med sin familj osv
SEKT inte sket
ha ha ha
freudiansk felskrivning!
irriterande när inlägg tas bort. Jag förstår inte alls hur filtret fungerar4 faktiskt
muggles
ja att de kommer dricka det vet man. och sprit får de alltid tag på på ett eller annat sätt.
Som det känns just nu så kommer jag inte köpa ut till dom förräns de är 18. Då får de ju dricka på krogen så då kan jag tänka mig att köpa ut.
jag tror inte jheller att jag kommer kunna hindra mina barn från att dricka. Lösningen kanske är att veta VEM de umgås med och VAR de befinner sig. Alltså på något sätt lära känna barnens kompisars föräldrar så att man vet vilka de är med och var de är och vad de gör.
Mina föräldrar kände de flseta av mina kompisars föräldrar och kunde se till att vi alltid åkte hem tillsammans osv. Sånt gillar jag.
Usch men det är en svår fråga.
MEN min största skräck är ändå att de av någon anledning ska tycka att det är häftigt med droger och börja med det. För där tror jag det är ännu svårare än med alkohol att få någon som helst kontrol. Dessutom så kan det ju leda till tyngre beroenden och grejer. Så hur förhindrar man det problemet?
lapinette
Oj det låter som de har haft det jobbigt i den där familjen
mindre: alkoholen känenr jag inte är ett SÅ stort problem. Det kan man nog hantera. Men droger usch jag är livrädd för att börjar man så slutar man på plattan helt utslagen.
MEN hur förhindra? Ingen aning faktiskt. Får prata med mamma och pappa, på något sätt blev ju aldrig jag eller syrran intresserade.
syrran:
ÅHHHHHH älskar mysko symptom
håller tummarna för di!!!!
Jag fick mina symptom bara några dagar efter ÄL.
*Ont i äggledare och livmoder, typ mensvärk
*hugg i livmodern ONT!
* kunde inte knäppa brallorna, öm om magen
* stick i bröstet
*molvärk från och till
hoppas hoppas
Boris...
Hmmm vet inte riktigt hur det kom sig. Men på något sätt var det något snack om att spermien skull BORRA in sig i ägget så borra---Boris. Sen är det ett så ultra fult namn så det bara blev det.
Sen passar det på en stor otymplig mage
jag ska rita en mustasch på den när den är som fulast
just det bubblig i magen det var jag också
Vad är dins skumma symptom syrran och när är BIM?
mugglan:
Skönt att det är en till som nojjar och har oro. Alltså inte skönt för dig att du har det...men skönt för mig. Ähhh du fattar.
hade också en kompis/klasskamrat som drogs in i drogträsk. Från bra familj i samma bra område MEN bröjade med droger. VARFÖR har jag aldrig förstått men så blev det. Han sitter inne idag...