När märker man av att man är...GRAVID???
jag kände också mycket mer runt plusset. Nu känner jag ingenting alls
utom tröttheten och frysningen då.
jag kände också mycket mer runt plusset. Nu känner jag ingenting alls
utom tröttheten och frysningen då.
lapinette
förstår det. jag avskydde det också, för varje månad hittade jag massa konstiga symptom. MEN mensen kom ju ändå och vad var vitsen med symptom om mensen ändå ska komma. Men jag håller tummarna att det verkligen är grav symptom den här gångfen. helt plötsligt så händer det för att citera en usel reklam.
jag hade definitivt symptom INNAN BIM. Och enligt Bm var det inte ovanligt alls. Jag antar att detta med symptom är lika individuellt som graviditeter i övrigt.
Synd att det inte finns en mall så att man VET att man är gravid och slipper gissa. Ja nu är jag återigen där och vill ha den där lampan på magen.
Ja tänk vad lampan hade sparat mycket ångest och undran... Mwn kanske kommer evolutionen se till att människan har det om 1000 år
Jag har ju också haft symptom andra månader och jag tycker det är helt oförklarligt att jag har kunnat känna så mycket när det inte var något. irriterande är bara förnamnet.
men "huggningarna" och det faktum att jag var så öm i magen kände jag inga månader då det var falskt alarm. bara den här gången.
stora syster: åhhh vad jag håller tummarna!!!!!
vad menar du med öm INUTI magen...hmmmm hur känner du det
nyfiken i en strut
jag vet man vågar inte hoppas men kan ändå inte riktigt låta bli
jobbigt
Men vi finns här oavsett resultatet, glöm inte det.
Jag kan svära så det osar om tanten kommer men hellre jubla högt om hon inte gör det
åhhh kokos
vad synd att jag inte är hemma. Då kunde du kommit hem till mig på en fika...elelr lite glögg eller bara en stor dos skitsnack.
hoppas det går bra med sprutan!
september
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ usch vad tråkigt
faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
varför varför varför ska det vara så svårt!!!!
ahhhhhhhhhhhhhhhhhh grrrrrr vad arg jag blir
vad startk du är som orkar se fram emot nästa ÄL! Och SUPER att du flyttar om tjänsteresor och annat elände. det är helt rätt prioriterat!!!! Kommer hoppas extra mycket då.
syrran: låtter misstänkt. Jag kände något liknande. men jag var äcven sjukt öm på utsidan av magen.
kokos: Okej då säger vi det. En visit med tillhörande sprit hos fruLlan då trevligt trevligt
fast vi har nog mest vin och öl...hmmmm...eller jo.... vi har en del sprit också kom jag på det är bara det att JAG aldrig dricker det så det är därför jag inte har sån koll
Alvedon är HELT OKEJ!!!!!
Det är nog den främsta verktablett som man SKA äta om man behöver någon udner en graviditet. Så ät alvedon och låt bli andra.
Framförallt ska man INTE äta acetylsalicylsyra tex magnecyl. Stort no no.
Men alvedon= toppen bra!!!!
oj vad många att ´hålla tummarna för de närmsta veckorna. Hoppas hoppas!!!!
men jag är fortfarande arg för septembers skull.....
att det ska vara så attans svårt