När märker man av att man är...GRAVID???
snartis
Kommer definitivt INTE våga rida så länge. Näe tror att jag måste sluta under våren. tror inte heller det är bekvämt att rida med mage. Har kompisar som försökt men det blir för knöligt.
snartis
Kommer definitivt INTE våga rida så länge. Näe tror att jag måste sluta under våren. tror inte heller det är bekvämt att rida med mage. Har kompisar som försökt men det blir för knöligt.
ha ha ha
den här tråden är hysterisk
det pratas om praliner och sexleksaker i samma meningar
ha ha ha
kokos
hmmm synd att jag inte är hemma och kan följa med dig till affären... hade varit kul det porrmaster in action
näe men helt ärligt ska jag köpa mig en liten sak...ihhhh rodnar nästan tror det kan vara kul
näe snartis promenadridning går fetbort. usch avd trist. Fast...man får ju iallafall vara nära en häst...
Näe fart och fläkt skall det vara. jag får se hur länge jag vågar rida. Ska jg vara helt ärlig så är det nog min ridlärare som kommer avgöra det ...hon gillar att bestämma
ja det löser sig.
hmmm jag får aldrig någon aladåb.
Jo förr i tiden fick jag det...men inte sen vi började grav jakten. Jag får mer och annorlunda flytningar men inte direkt en aladåb.
jag tror stickorna fungerar ... jag tror däremot att BMs beräknade förlossningsdag inte är någon exakt vetenskap. kanske senare när barnet är stöörre, men inte tidigt i graviditeten.
fan jag har precis ätit lunch OCH en stor macka men jag är fortfarane hungrig
fy vad jobbigt...
snartis
Illa med sös! det var bar att du ringde, det ser ut som du måste ligga på där. Ring igen på måndag.
Ja vi har vel samma mat problem antar jag. Åhhh vad tjocka och goa vi kommer bli eller....
kul med aladåben lappis
men blödning i samband med Äl...nej det har jag aldrig haft...men just därför låter det ju lovande !
har du sett avsnittet av simpsons när homer bestämmer sig för att bli så fet så han får jobba hemma?
i så fall så förstår du vilken sorts klänningar du och jag kommer vagga omkring i i sommar
moppy: utgår man från näs sista mensen startade så är det beräknat till 8:e september. ett mycket bra datum anser jag
lappis: jag hoppas verkligen att det är på g för dig NU. Det känns som om du och tex sweetan är på g nu. Jag håller alla tummar. kanske är den lilla blödningen något som kom för att spermien och ägget slog en frivolt ihop
man kan ju hoppas!
Förlåt om jag låte klämkäck...men jag tror inte att blod alltid behöver vara negativt. Kolla mugglan hon fick ju en liten nidis så blödning kan vara bra. vem vet ni kasnke har turbospermier och ägg så det var din nidis som kom...
Näe men hoppas gör jag som sjutton!
men nenne
varför ska ni börja med gummi igen
okej nenne
det kan jag förstå MEN eftersom du nu märkt att det inte är HELT enkelt att bli med barn så skulle inte jag börja med gummi. Jag kanske skulle sluta jakten och tvångssexandet. MEN jag skulle inte skydda mig. Skulle det bli något så skulle jag få lov att vara glad för det och ta det som det kommer.
men jag skulle inte kunna hålla upp ett tag och sedan börja igen. För om det då skulle ta ett år att bli gravid så skulle jag ångra mig så sjuuuukt mycket för att jag kanske försatt den enda chansen några månader tidigare.
Visst det kanske är dumt att tänka så... men
fast det är klartm, du är ännu ganska ung. det är nog värre om man är lite äldre och känne åren springa ifrån en.
Men det det med att inte vilja ha barn i december det förstå jag till fullo.