När märker man av att man är...GRAVID???
lapinette
INTE NU!!!!!!
näe du nu är jag trist tant. MEN analysen var ju hur jag varit efter gymnasiet och då var det svart som gällde på alla håll ocha kanter.
nu är jag mest en trist tant
lapinette
INTE NU!!!!!!
näe du nu är jag trist tant. MEN analysen var ju hur jag varit efter gymnasiet och då var det svart som gällde på alla håll ocha kanter.
nu är jag mest en trist tant
hej då cicci
konstigt ciccis analys lät mycket mer positiv
undrar just vad jag ger för intryck egentligen
ha ha ha
man blir ju onekligen lite rädd och undrande.
men jag får ju skylla mig själv när jag berättar såna saker som att jag inte hade så väldans långa och seriösa förhållanden utan "Knu*llade" runt
när så var det inte men jag hade inte så många långa förhållanden. Körde på kvantitet och inte kvalitet ett tag
slampa
vaddå
JAG
page
NEJ'
det var ju jag som skrev att jag slampade INTE du.
Du antydde inget sånt. det var ju min info
fast vaddå
är man slampa bara för att man hade korta förhållande och inte flera år....
jag vill OCKSÅ ha vin
ska jobba en stund till
puss på er allihopa och tack för en mcyket underhållande analys page
vänner
kul att se dig igen
och jag vet att det är svårt att hänga med. Två dagar borta och det tar evigheter att läsa ikapp.
jag ska ju snart resa bort och då antar jag att jag kommer trilla bort från listan jag med... MEN dåp får jag vel helt enkelt skrika till och be om att bli tillbaka stoppad
så måste man tydligen göra
näe nu drar jag från jobbet. har varit här över 12 timmar så nu får det vara nog
kraaaaam
morrn morrn i fabriken
page: kan du inte ta jobb som spåkvinna eller nåt sånt. köp lite rökelse och kalla dig för samira så ska du se att du kommer ha en blomstrande business som spåtant.
Ha ha ha skrattade gott när du skrev att koko som JAG hade hög moral!
ha ha ha
det var det roligaste... det har jag aldrig vetat att jag har
fast hmmmmmm
nu handlar ju inte allt om 6 skärp dig fruLlan...
där har vel moralen varit låg likaså vad et gäller alkohol och party hela nätter.
MEN jag har alltid haft en stark känsla av rättvisa och rätt och fel
så hmmm du kanske inte hade så fel ändå....intressant. Hm detta betyder alltås att jag inte ska accossiera allt till 6
sweet tack för förklaringen om vilket hår man skulle tappa
pälsmössa hi hi hi
hur sjutton ska en unge kunna ta sig ut i den djungeln
och tänk när man börjar atappa hela pälsmössan och går och fäller pubeshår överallt
inte så snyggt
fast det är ju klart. man kanske har troseor på sig
om det är nån som undrar vad troseor är så är det såna där beiga, breda tant trosor som man kan stoppa in alla bilringa i
förtydligande bara