Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Åhhh vad härligt länge
    Boris kommer i början av september så då hinner vi garanterat ha barnvagns race
    Du kanske kan komma med massa bra tips på hur man knölar på en barnvagn på fulla bussar, hur man drar barnvagn i rulltrappor, heta amningsställen på stan osv

• nu är jag fruL

Mindre: eller badmössa

• nu är jag fruL

Åhhhh en rookie kurs med AM fy vad bra
    Massa tips och ideer me like!

Hmmm söndag är lite för kort varsel för mig.
    Nästa lördag skulle kunna fungera dock. Måste kolla men....

Vill jätte gärna få barnvagnstips och andra tips.
    OCh träffa er tjattermajor förståss

• nu är jag fruL

är det me tre eller fyra hjul?

För oss som hänger i stall och har landsställe så känns det viktigt att det är stora däck som kan ta sig fram på lite knöligare underlag.

Hur blev det med brunsch?

• nu är jag fruL

Nästa lördag... vad kan det vara för datum???
    Den 27????

• nu är jag fruL

cicci: Shittttt vad häftigt snart kommer du kunna könna sparkar
    ihhhhh vad spännande!

Jag skulle kunna tidigt ev nu på lördag men sen ska vi ut och köpa prylar inför resan så nästa helg skulle vara bättre tror jag...

• nu är jag fruL

Jag kommer definitivt att teckna en sån försäkring. Synd att alla försäkringsbolag inte har detta. konstigt.

• nu är jag fruL

jag är också på nästa lördag.
    Tyvvär kan jag inte i helgen cicci
    men nästa gång du är gräsänka så ställer jag upp

• nu är jag fruL

Usch kokos förstår att du blir påmind om din egen lite pissiga situation av vårt tjat. Förlåt

MEN du kommer ju veta ALLT när ni väl laddar i maj
    Förlåt alla ni som inte plussat om det blir lite mycket tjat. Vet hur jobbigt det är själv. Förlåt . Hoppas att ni inte tycker det är föööör jobbigt. Då får ni ryta i.

Gillar mornington verkligen men man kanske ska prova något annat bara för skojs skull. Men vad. Vågar man chansa om man ej kan boka bord, Hatar att irra runt och leta ställen.

• nu är jag fruL

nej jag tänker inte flytta
    och jag tycker inte att vi ska ha två trådar. Näe en för alla. jag menar vi som otroligt nog har plussat har ju faktikst själva jagat, sörjt, haft ångest, misslyckats och deppat. Klart vi ska stötta varandra ändå.

Men ibland glömmer man lite att det kan vara jobbigt när folk kanske diskuterar barnvagnar när man precis fått mens.
    Men skrik då!!!!!

September: förstår att det känns jobbigt att andra plussar. Men hoppas det tar snart så har du fler grav ledig kompisar. Håller tummar för dig gumman.

Brunch ställen. vet en hel del, men få med buffeeer och det är ju bra för oss hungriga

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???