Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

jag är också kvar muggles....
    för mig blir det en lång kväll. har precis beställt mat til projektet så ikväll blir det mangling...

• nu är jag fruL

hejsan sweet
    Skönt att det är lite lugnare på ditt jobb nu.

hmmm så du är doktor sweet? coolt doktor är en schysst titel tycker jag.

hmmm sörj inte över avsaknad av symptom än. Tänk på allas vår cicci som varit helt utan symptom.
    När var ÄL?
    jag håller tummarna HÅÅÅÅRT!

• nu är jag fruL

åhh muggles
    är du en super data nörd alltså
    skoj.
    Gick ett par programmeringskursen...men det var svårt minns jag...

ja jag håller också min tummar för girlsen.

• nu är jag fruL

ha ha ha muggles
    man får vel hoppas att de får 6 överhuvudtaget då. Även fast det skulle vara dålig 6.

ahhh sweetan, det låter som om det kan vara kul i ert sovrum..eller var nii doktorer nu har er "mottagning"

men maken din har ju nästan ett stetoskop... fast inte runt halsen då... en annan konstig slang....

ha ha ha
    fy vad dålig humor jag har.

Sweet: näe testa inte förräns du gått över några dagar.
    Jag gick ju över 4 dagar i höstas och testade minus och precis som för dig kom mensen dagen efter. Första gången i mitt liv jag gått över. kanske var det något poå gång som inte blev något.

Åhhhh vad jag hoppas för dig nu!!!!!

• nu är jag fruL

mugglan
    men det är vel inte bara datanördar som kan hantera musen va

• nu är jag fruL

det är så två datanördar frågar om man ska 6a.
    Ska jag skrolla din mus
    eller: vill du koppla upp dig mot mig?
    eller: vill du känna lite på min hårdvara

ha ha ha
    det verkar kul att vara data nörd

Näe på er pussgurkor nu måste jag gå på möte.
    18,30 bra tid va?
    puuuuus

sweetan HÅLLER TUMMARNA!!!!!!!!

• nu är jag fruL

Hejsan Mina kära favorittrådisar
    PUUUUS på er
    japp så klart man ska inleda dagen med lite pussande

Hoppas att mindre och andra med Äl fick riktigt mycket hårdvara...som så klart även gav ifrån sig lite mjukvara som avslut

ha ha ha det börar bra idag.

Angående tråden så kan jag absolut starta en ny tråd...låt sejag sakpara den den 30 på kvällen så vet vi att vårt universum inte försvinner.

Lapinette: jag håller tummarna så att de vitnar för att du inte ska ha fått tant besök och att hon inte heller kommer på ja sisådär 9 månader. HOPPAS.

Angående att få tiden mellan Äl och BIM att gå fortare...hmmm jag drack kopiösa mängder alkohol. kanske inte det bästa...men jag hade kul, det var gott och tiden gick fort. Så kör en 14 dagars fylla mellan ÄL och Bim så ska ni se att tiden bara flyger iväg.
    Ni kanske dock ska vara nyktra några timmar på jobbet....

angående att det är jobbigt nät andra plussar så förstår jag det precis. jag tyckte att det var skit jobbbigt att ALLA plussade utom en själv. Usch, men vad hjälper det att jag förstår...det är ju skit ändå.

KRAM på er allihopa!

• nu är jag fruL

frejis
    Bra att du kommit in i vårdkarusellen. men finns det ingen annan hjälp än IVF?
    Finns det inte det så skulle jag så klart köra på med det. Ni hade redan provat hormoner va?

snartis: hejsan gumsan. Hur mår du idag, har magkrampen gått över? Hoppas det.
    Själv har jag lite lätt illamående som kommer om jag rör på mig... så nu är jag lite orolig för att jag ska komma in i en illamående period. Inte lämpligt med tanke på resan. Men men det är bara att bita ihop.

Ja alla bimmare DRICK!!!!!!!!!!!!!!!!

• nu är jag fruL

Men sen angående data bördar.
    Men skärp er!
    Vaddå inga liv????

Bara för att folk lever ett liv som kanske inte är som ERT så innebär de inte att de INTE uppskattar sina liv och är helt nöjda med dom. Alla människor uppskattar inte krogen, fester, kläder, alkohol och att byta partners hela tiden.
    mEN de kan ändå vara helt nöjda med sina liv ändå
    Att tycka synd om dom tycker jag är patetiskt. varför är NI så mycket bättre än dom. Dom kansker tycker synd om ER????!!!

Oj vad jag gick i¨gång. Men jag hatar att alla människor måste vara så lika.
    Och tro mig jag kan också klassa folk som nördar och sånt MEN jag tycker inte synd om dom. För jag tror att de faktiskt har valt sina liv och tycker det är skitkul att spela data spel eller så.

varför är det så fel.
    De flesta av mina kompisar spelar i band och håller på med musik. De pratar alltså plektrum och är totalt insnöade i gitarrsträngar. MEN de hänger på krogen och dricker sprit och ser "rickoga" ut och knu*llar runt som kaniner. Allt6så klassas dom INTE som nördar.
    Men varför????
    det är ju bara två olika intressen, graden av insnöad är ju densamma.

Så det så.....
    tyck inte synd om data nördar ni vet inte ett skit hur nöjda dom är...

• nu är jag fruL

frejan
    Jag äter redan mer frukost än vad jag gjorde inna jag blev gravid... så det hjälper inte.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???