Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

åhhhhhhh
    jag bet precis i ett päron
    åhhhhhhhhhhhh
    det var så där alldeles saftigt, fast och mjukt och åhhhhhhhhhhhhhh
    vad gott

snacka om att jag blivit fixerad vid mat och att äta.
    Boris vad gör du med mig

• nu är jag fruL

snartis
    Precis så är det för mig också
    jag äter mycket mer nu än förr. Men ÄNDÅ är jag hungrig direkt efter maten. Himla irriterande.

Lasagne: mmmm vad gott. Det kanske man skulle göra i helgen... det var länge sedan.
    Får vel se om man orkar förståss.....

• nu är jag fruL

hejsan mugglan
    Irriterande med vädret. men som sagt, det kan man ju inte göra något åt.

kan du inte boka in dig på natt tåget hem så att du verkligen kommer hem.
    Vad jag har hört så ska det bli ordentlig storm över kontinenten ett tag. Så vem vet hur det blir i morgon.

Fast det är klart...färjorna går vel inte heller då....
    korkad jag är

skulle dö av hunger om jag inte fått mat än

• nu är jag fruL

och inte finns det snö heller så du kan åka skidor hem mugglan

• nu är jag fruL

jag vill ha lasagne NU
    Är hungrig igen. Två timmat och ett mega päron efter lunch...

boris boris...

• nu är jag fruL

hej tråden
    FruLlan är också kvar. Sliter som ett jihu. det är tugnt med tre olika projekt som jag måste driva imåtl innan semestern. Usch . Hoppas jag kommer härifrån lite tidigare ikväll. Jag var kvar till 21,30 igår....
    Men vi får se.

Moppy: jag har också hävdat att man ska köra innan ÄL också. MEN jag hävdar även att man ska köra efter bara för att verkligen gardera sig.
    Ja menar mer än så kan man ju verkligen inte göra. Sen är det bar att hoppas. Och ni ska veta vad jag hoppas för er alla.
    Just nu är mina tummar vita av allt hållande för kaninen. Åhhhhh jag vill jag vill jag vill att du ska plussa lapiis.

men jag önskar att ni alla lyckas NUUUUUU. Att få mens önskar jag att alla slipper det är INTE kul.

Men jag tror som mugglan skrev att timingen är avgörande för lyckan. Så ju oftare man kör borde ju öka chanserna att träffa rätt. Så pöka på ni

jag är hungrig!!!!!!!!!!!!!!!!!

• nu är jag fruL

hejsan kokos
    nu är vi tre här

fast på väldigt olika platser.

intressant va?

Fyvad jag bara sagt strunt idag!
    kackelmaja!

• nu är jag fruL

näe du sweetan
    det kan jag inte göra för då bryts förtrollningen. Näe det blir att krampa. Ihhhh börjar göra ont.....
    Men vad gör man inte för ens kära trådisar

• nu är jag fruL

näe sweetan
    Om folk hade funderat innan sina inlägg i den här tråden så skulle den nog innehålla endast en tredjedel av alla inlägg

• nu är jag fruL

ja det är en väldigt skön blandning av allvar och trams.
    Jag menar jag har ju själv varit här och deppat järnet, ältat problem, haft ångest och mått allmänt skit. Alla har ju ställt upp till tusen.

men sen ´har jag ju också förpestat tråden med allehanda värdelösa inlägg, information och åsikter.

apropå det
    MUGGLAN
    du får INTE prata skit om tyskarnas mat eller för den delen om något om tyskland.
    Det är ju liksom mit favvoland. Känner mig mycket försvarsbenägen idag. så akta dig.

Fast jag kan ju säga att det är ju tur att jag kan skylla på gluten intolerans för...ja just spätleze är ju så....underbart gott och vad SYND att jag inte kan äta det

näe men jag gillar verkligen tyskland ett asknäppt land visserligen...men vänta...just det jag passar ju in.....

nu var vi där igen...
    Värdelöst svammel....

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???