När märker man av att man är...GRAVID???
hejsan tjejer
Vilken Pärs
nu har jag läst ikapp över 50 sidor, HELT otroligt. det har alltså skrivits 50 sidor sedan fredag eftermiddag då jag försvann. Inte klokt.
inte konstigt att det är svårt att bli gravid för oss, vi hänger ju bara här
Själv jobbar jag som en idiot och har inte tid för nätet. Hoppas jag hinner i morgon.
sweet och lapinette.
usch jag började helt ärligt nästan gråta när jag läste att ni båda fått mens. näe, fyyy vad besviken jag blev. jag satt verkligen och hoppade på stolen när ni pappersmuffade och det inte fanns blor.
Sen...när vad ledsen jag blev
men det är skönt att ni inte verkar ha fått en djup depression ala fruLlan för det är inte kul. Men NÄSTA gång är det ER tur. det bara MÅSTE fungera nu.
Men inna dess SKA mindre plussa
mugglan: åhhhh grattis till att se bönan picka På tisdag om en vecka ska jag på VUL. Åhhhhh vad spännande. Jag vill bara se att allt är okej inför resan. Vill helst inte börja blöda på savannen i tanzania...
page och lapinette Så det finns kort på er nu det måste jag kolla upp.
lappis: snart drar ni åhhhh vad mysigt. Och kom ihåg att dricka massa vin och kn*ulla som små lapinetter
jag såga tt ni haft en diskussion om mitt favvo ämne
NAKET!!!!!!!!!!!
själv tillhör jag kategorin som älskar att vara naken. Finns det något bättre än att bada naken. åhhhh vad skönt.
Jag skulle gå naken hemma jämt om det inte var för maken... Vi har haft några ljudliga diskussioner genom åren om att han verkligen inte gillar att jag går omkring naken hemma. han undrar om jag gör det för att jag gillar att folk tittar på mig.... pucko.
det är vel skitsamma om någon tittar. har de inte sett ett tant arsel förut så är det vel på tiden tycker jag. Men maken tycker att det ska vara lite privat. Så för husfridens skull så håller jag vel för de mest privata delarna när jag går förbi ett fönster. Men bara när han är hemma. Annars så är det peepshow
och det roligaste är att vår vigselpräst bor i lägenheten mitt emot oss med full insyn i vårt sovrum
Vi skrattade rätt mycket åt det precis innan bröllopet. Att här kan man verkligen inte dölja för prästen att man lever i synd ha ha ha
angående boende så bor vi ju i en toppen lägenhet innanför tullarna. och jag som kommer från södra delen av stan har inbyggt motstångd att flytta norr om stan. men eftersom maken vill närmare dalarna så kan jag tänka mig att det kan bli så.
För vi ska HELT klart bo i hus senare. det är liksom vår grej. Men ABSOLUT INTE i en förort. jag tror jag hellre bor i en helt annan del av sverige än i en förort till stockholm. Näe tack. Eller vad jag menar är absolut inte i en villa förort med tätt till grannar och elände.
nej jag bor gärna på pendlings avstång till stockholm. MEN jag måste bo så att jag slipper grannar. Och eftersom jag ska ha både grisar, höns och hästar så krävs en gård. Maken behöver för att tillgodose sina intressen en verkstad och skog.
Så som ni hör så blir det ingen närförort precis...
Näe landet ska det vara.
Syrran: KUL att du ska få hjälp. men jag fattar inte varför ska du bara äta pergotime i en månad? Jag trodde man skulle göra det längre...
hmmm har jag kommenterat allt nu...
måste äta sen dra hem från jobbet.