När märker man av att man är...GRAVID???
häääääääääj page
jag är okså sjuk i huvet så du och jag verkar lika
häääääääääj page
jag är okså sjuk i huvet så du och jag verkar lika
sweet
Ihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
vissa saker får man inte ens skämta om ihhh vad läskigt
Men helt ärligt det skulle vara okej. bara det INTE blir hip hopare av Boris, näe du då sätter jag honom på internat eller uppfostringsanstalt. Finns nog inget v
ärre än hip hop.
Ja som ni hör så är musik väldigt viktigt i min värld....
sen retar det alltid folk när man pratar om agtt ens barn SKA bli på ett visst sätt. Folk blir helt galna...och jag gillar att reta folk
irriterande idiot... jAG?????
helt ärligt så måste jag säga att jag inte k'änner någon som helst skräck eller rädsla eller nåt för om Boris skulle bli just bög.
visst det kanske ändrar sig den dagen man brökjar längta efter barn barn 8 snacka om att jag går höändelser i förväg nu, jag har ju inte ens barn )
men just bög, varför inte?
bara killen gillar hårdrock så
och blir lycklig
det är det viktigaste.
Skulle han sen völja att dela säng och sitt liv med en kille... tja...alla vägar till lycka är vel bra.
ähhh nu har jag börjat svamla
Kul med en svensk tysk i trådenn
bodde själv i berlin förut..så jag blir lite avis....
hejsan tjejer
jag vill börja med att än en gång be om ursäkt över att jag inte tittade in och rapporterade om mitt besök hos BM. Fäötlåt att jag oroade er... skäms
Jag blev evrkligen rörd av er omtanke
pussss
jag berättade för maken om att nu undrat och skickat sms och så och han konstaterade också att ni tjejer i den här tråden är helt suveräna. Han blev också rörd.-
ha ha ha stora stygga hårdrockaren fick tårar i ögonen av er tjejer för att ni är så goa
det är underhållning ska jag lova
maken var förresten helt lyrisk igår oöver att han sett Boris och hans hjärtslag. Skulle hålla på att pussa på magen och ha sig.... känns ju vuxet
Själv har jag lite problem med att jag blivit så rund. Det syns extra mycket i ansiktet just nu...och det har jag svårt för. Jag vill ju inte visa min graviditet för omvärlden ännu.
Jag kunde faktiskt ALDRIG tro att JAG skulle ha såna problem emd det här att kroppen förändrades. Näe det hade jag inte gissat. Men jag tror att det handlar om att det hela händer så otroligt mycket tidigare än vad jag räknat mer.
Jobbigt.
Nu kan jag inte ens ha mina sista jeans längre
så nu måste jag verkligen köpa kläder. men hur sjutton ska jag hinna det.
Förrresten!!!!!
det är min sista vecka i hålan
ni kan inte fatta hur underbart det känns!!!!
HUUUUUUUUUUUURRRRRRA!!!!!!!
fy faaan vad skönt.
puss på er alla förresten
och snartis vad skönt att myomhelvetet inte växt. Fy vad bra!
kokos
min raring
ihhhb är du sjuk
vad jobbigt!
krya på dig gumman óch hopppas att du trots allt får en skön dag i soffan!
puuuuus
mindre
När är BIM nu igen? det är verkligen så olidligt spännande HOPPPPPPPAS!!!!!!
ha ha ha
nu är det verkligen läge för fruLlis att hålla sig borta....
Musikaler....ihhhhh jag bara ryser . Det är väl ändå det värsta som finns.
fy faaaaan
och då är det inte egentligen sången elelr så jag inte gillar. jag älskar nämligen opera. MEn musikaler. Fy faaan det är alltid så gräslig musik, gräslig handling OCH gräsliga människor.
jag tillhör befolkningen som tycker att Peter Jöback låter som en kastrerad bäver. sen är ju västa männiksan ever alltid med... Carola
urk
intressant va att veta vad fruLlan INTE tycker om.
Undrar just varför jag kom med det här inlägget.... hur viktigt eller intressant var det?
men för att fortsätta min utläggning om musikaler...
den absolut värsta måste ändå vara Sound of Musik.
alltså den borde förbjudas. Gräslig
OCH jag har blivit tvingad att se den...med CAROLA i huvudrollen.
det är nog min västa dag i mitt liv.
Men jag gick, det gick bara inte att se.
Fy faaaaan alltså.
page
bra att du anser det viktigt. Vi knäppskallar måste ju hålla ihop
skulle också klara av jesus christ musiken.
Musiken till flera musikaler fungerar det är just skituppsättningarna jag blir galen på OCH att alla musikal "stjärnor" är så hemska. Alla låter de som de svalt en bebsi när de sjunger, gräsligt.
har sett Mamma mia och det var en musikal där jag inte ville gå hela tiden OCH jag tyckte att ensemblen var bra.
men så var ju faktiskt varken äckel carola, peter jöback eller pernilla wahlgren med.
och då blir ju ALLT bättre
moppy
Ha ha ha
då är vi lika
fast jag blir förbannad av musikaler, somna skulle inte gå.
Handling... brukar det finnas det?