Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Page
    Som nybörjar opera så rekommenderar jag skarpt Puccini. Men helst då inte slisket madame butterfly, den är för slemmig.
    Näe kör på med klassikern La Boheme. Du kommer känna igen den, den är lättsmält samt en lättsmält kärlekssaga.
    Jag har sett den massa gånger på olika operahus och gråter lika mycket varje gång.
    vacker!

Annars har ju mozart en del lättsmälta operor tex trollflöjten.

• nu är jag fruL

mioppy
    VAAAAAA
    fick carola pris av Kungen
    för vaddå?
    Största äckligaste skitsnackaren i sverige eller?????
    näe nu förlorade jag hela min tilltro till kungahuset.
    och jag som tyckte att kungen va kul
    besviken....

• nu är jag fruL

page
    Kul med en buffy fantast. Kollade de första åren som en slav.... men sen föll det bort. Kul serie. Men just musikal avsnittet har jag missat. kanske inte så konstigt...

• nu är jag fruL

vänner fan
    Ja det är bra att det finns folk med alla smaker.
    För om alla skulle tycka lika...så vore det faktiskt trist. vem skulle JAG då hacka på
    näe det måste finnas folk med dålig smak så att JAg med min UTSÖKTA eminenta smak kan racka ner på och skratta åt något

EGO.... JAG... moi????
    va det kan ni inte mena....

Men jorden snurrar ju runt solen, det vet ju alla. Och solen det är vel ändå JAG

ahhhhhhh
    snart slår jag carola i äckel

• nu är jag fruL

vänner
    ha ha ha
    ja jag tycker att han är en underhållande prick faktiskt.
    Han struttar runt i sin värld och verkar inte veta bak och fram ibland. Helt lost in space. men så snäll så han är harmlös. Sen vill han så väl men säger så otroligt ogenomtänkta saker ...

näöe jag kan inte förklara det.... men kungen underhåller faktiskt.
    han är lite små snurrig men bjuder på sig... kul.

vi kan nog dock alla gissa vem det är som har läderstövlatr och piska i det kungliga sovrummet

• nu är jag fruL

nenne
    FEL FEL FEL
    man blir inte alls tjock i SLUTET av graviditeten

usch jag väcker så det knakar för varje dag som går. De senaste dagaranm har mitt ansikte blivit helt runt
    INTEC vackert ska jag säga..

sen hmmmmmm
    vad innebär tuppjuck i tjottafräsen
    nog för att jag är pryd och oerfarne.

nmen att stoppa upp en TUPP i murvlan låte inte som det s´martaste sättet att blir gavid nenne

men det är kanske så man gör i gävle...

• nu är jag fruL

snartis
    UNDERBART
    då vet jag vem jag ska låna tv serier av till min mamma ledighet. Fast vi kanska kan träffas och ha buffy ,maraton medans bebbarna slaggar.
    Heldags buffy med skräpmat

page
    ojjjj min smak.....
    shittans
    eftersom ränderna aldrig går ut så är det en del svartrock/goth kvar. Ja jag var en va de där magra tejejerna med långt svart hår, vitmålat ansikte, svart läppstift, svarta kläder osv....
    Riktigt söt ska jag säga

men efter ha växt upp lite så är det numer mer avslappnad stil eller snarare frånvaro av stil. och rocknroll i olika former. Mycker hårdrock.... fast inte speed utan "tung" lite mörk...
    ähhh jag är en tant....
    tanter gillar liksom det dom gillar

håller inte så hårt på stil osv längre.

aha nenne
    du gillar att få pippi i musen. Hmmm håller diu på skapa zoo eller

• nu är jag fruL

mysigt snartis
    Det blir bra akitiviteteer för oss i höstrusket. Aamma och titta på maraton serier
    för inte ska vi gå ut och gå av oss alla mamma kilon inte...näe du

ja vi får lov att shoppa loss. Jag hör av mig när jag kommer hem.
    Bra om jag får sällis, jag tycker ju liksom inte om att shoppa...

• nu är jag fruL

page
    jag har inte heller någon stil längre. Jag tror sånt hör mer till ungdomstiden till. När man söker din identitet och ska passa in någon stans.

Nu är jag.... ja jeanstjej

men när jag blir gammal ska jag bli en ritkitg härlig tant. jag ska ha en enorm punsch veranda och sitta med mina vänninnor och kackla och smutta sherry hela dagarna. Sen ska vi åka utomlands och fnissa.
    Ha jag ska va en sån grym livsnjutare. Jäklarna vad jag längtar efter min punschveranda!

• nu är jag fruL

snartis
    BRA då får du dra ut mig. För om det fortsätter så här så kommer jag snart vagga fram som en flodhäst. Så jag kommer oc¨kså behöva promenera. Vi kanske kan ta promenader mellan avsnitten

och super om vi kan ta en shopping runda... Jag behöver allt support jag kan få i shopping frågan.
    Om det inte gäller skivor förståss
    då är jag sååååå duktig

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???