Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

hejsan kokos
    vad söt du är
    tror ni kommer klara er bara bra!

Fast jag brukar erbjuda mina kollegor ett band med fruLlan babbel på om de får abstinens av att det är tyst för en gång skull.

Hmmm kan man lägga in nån repeat funktion som dunkar in nåt av mina gamla inlägg då och då.

Jag menar jag skriver ju oftast samma smörja så spelar det någon roll att inlägget är gammalt

• nu är jag fruL

kokos
    Jag har för mig att de har lite mjöl i...men det kanske inte är överallt. Det SKA ju vara bara potatis....men jag vågar inte chansa

• nu är jag fruL

Ha undrar om jag kommer tillbaka från Safarin
    Jag äter ju konstant nuförtiden. Så jag kommer vara jätte god och saftig när vi ska ut på savannen. Gissa om lejonen kommer slåss över att få tugga på mig
    och eftersom konditionen är borta så kommer jag inte orka springa heller när hela flocken kommer.

precis som om JAG skulle kunna springa ifrån ett lejon
    ha ha ha
    jag kan ju för sjutton inte ens springa ifrån en reumatisk tant på kryckor

när jag får nog sitta kvar i jeepen och....ÄTA

ha ha ha
    Min mamma säger att det är bra att vara rund för då finns det mer av en att älska. ha maken min kommer få mer och mer att älska hela tiden
    HURRA för det

• nu är jag fruL

usch ja det är hemskt med minuset
    jag testade negativt två gånger och blev helt förkrossad.

Nu testade jag 4 dagar efter BIM. Det kändes lagom...

Näe tjejer nu drar jag.
    ha en toppen kväll
    puss

• nu är jag fruL

morrn morrn flickor, tanter och damer

Till att börja med
    MUGGLAN ho hooooooo
    var är du?????
    Hur gick det med flygresa igår? Kom du iväg eller sitter du på någon kneipe och hinkar weissbier? HOPPAS det! Jag såg bilder på tv på plan som försökte lyfta någonstans i tyskland och det så INTE kul ut.
    fast det är klart, det vore säkert super skönt för dig och pyret att komma hem.
    Hör av dig.

page: jag tycker att du fyller din plats i tråden mycket bra. Sluta tramsa! Och vad det gäller din bikini ( näe den sagan är inte alls slut...) så blir jag helt grymt förundrad över att någon köper en string bikini
    varför??????

eller alltså nu ska jag inte döma alla efter mig. Men jag menar, det blir ju så mycket skinka som tittar fram.
    på mig alltså....
    kan du inte ta en bild på din bikini och lägga iupp på fotosidan. jag är grymt nyfiken

Lapinette:
    Hur går det????? Mina tummar krampar och jag har lite problem att äta när jag håller tummarna så hårt. Såååå hjälper det??? Hoppas verkligen det.
    Hoppas även för sweetan som vel också Bimar nu snart. Någon annan?

annars så....just...jag mår illa
    det är inte akut eller kräkilla hela tiden. Men ett molande illamående
    ja så gick det bara för att jag sa att det var det enda jag verkligen inte ville...bli illamående.
    Och jag äter hela tiden osv, men det hjälper inte.
    det enda jag kan hoppas är att det går över till resan. Nåja det är bara att bita ihop.
    Om inget vill komma upp förståss....då får man släppa lite på bettet

dessutom är det helt löjligt vad min kondidtion har försvunnit. det hade jag ingen aning om att det skulle bli så när man blev gravid.
    Det är ett skämt. Jag orkar inte ens CYKLA den korta biten till jobbet
    det som jag innan inte ens märkte av orkar jag inte nu.
    Dessutom så får jag kramp i benen och blir heeeelt slut.
    Vilket skämt.

uj uj uj nu ska jag sluta gnälla. det är ju faktiskt inte alls synd om mig... Lite sviter av boris får man ändå faktiskt lov att vara glad för.

frejan: fyyy vad sköbnt att det blir utredning! Men jag tycker det är så skumt att det inte funkar när det inte är något fel på varkjen dig eller maken.
    Jag vet att det är så i massa fall och inte bara för er. MEN är det inte konstigt. Om båda funkar liksom...varför fungerar det ändå inte?
    Snacka om att man blir arg! det måste ju på något sdätt vara liiiiite lättare att ta att det inte fungerar om man vet att ens ägg inte är okej eller så,. MEN om allt är bra och det ändå inte fungerar...ja då blir man ju arg.

Men det är ju skönt att ni kan få hjälp. Hur länge får ni vänta om ni ska göra ivf utan att betala själva. är det som för kokos 1,5 år eller har ni stått längre i kön för att ni utrett er ett tag?

puss och kram till alla

• nu är jag fruL

apropå försäkringar som diskuterades igår (eller när dety nu var) så läste jag på en site att det finns gravidförsäkringar som gäller från v 10
    alltså inte från v 20 som vi sa då.
    Den tänker jag teckna i fall man får mf eller så,....
    jag tro att det var trygg hansa det med.
    ska kolla upp

• nu är jag fruL

okej det finns alltså en gratis
    mamma Barn som man kan tec´kna från grav vecka 10 och sen en vänta barn försäkring för 950 kr som gäller från v 26 och täcker mer saker.
    Båda från trygg hansa.

• nu är jag fruL

ihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh lappis
    jag håller tummarna
    precis som för cicci så trodde ju jag att jag skulle få mensen också. Pappersmuffade flera dagar runt BIM och hade ALLA menskänningar. Men den kom inte
    hoppas hoppas hoppas!

snartis
    bra jobbat med försäkringen ska också ta den men är inte i v10 än...

• nu är jag fruL

jag tycker pappersmuffa ska in i ordlistan!

• nu är jag fruL

ha ha ha nu har jag kollat min hundpersonlighet
    ha ha ha

Tyvvär blev jag inte min favorithund, mastiffen utan
    ha ha ha
    en LITEN hund.
    Jag som är allergisk (psykiskt) mot små hundar.
    fast när man läste beskrivning så var den cool och överenstämde.
    Här kommer ett utdrag

Mopsen livlig och glad hund med charm, utstrålning och intelligens.Mycket hund i litet format med stor personlighet som varierar från en mops till en annan.

Mopsen är hundvärldens clown ha ha ha fylld av energi och humor och den strålar sig gärna i uppmärksamhetsglansen.

De är självsäkra nog att känna till sitt eget värde och är i princip orubbligt harmoniska.

Mopsen älskar andra hundar, ju större desto bättre. Får den inte den uppmärksamhet den förväntar sig är det andras förlust, mopsen drar vidare till någon som bryr sig... Tvärtom så är den oerhört energisk och med på det mesta, och det bästa dne vet är att få komma ut på galej.

Ha ha ha tyckte det stämde.
    Clown, gillar fart och flät, galej, andra människor, iderik, självsäker
    ha ha ha
    jag ÄR en mops

konstigt eftersom jag är 1,77 och smal....

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???