Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

kokos
    Förvärrar vete endo???? Det hade jag ingen aning om!

Men är det bara vete eller är det gluten i vetet? Vet man det?
    För är det bara vete så är det ju busenkelt att bara byta ut allt vete mot andra sädesslag. Man får ju börja köta annat bröd osvm
    Är det gluten så måste du ju byta ut även de andra vanliga sädesslagen
    MEN det finns så mycket glutenfria produkter så det är inget problem. det är lätt som en plätt
    i´ll help you dear

vickan sista resan till hålan går månadsbrytningen jan/feb. just nu håller jag på att bråka om att jag ev måste komma hit för att skriva under papper på måna. Men jag KAN INTE då
    ihhhhhhh arggggggggg

• nu är jag fruL

det får vi se till vickis.

• nu är jag fruL

förresten så tyckte jag att jag passade rätt bra in på mops beskrivningen som var till testet

• nu är jag fruL

NEEEEEEEEEEEJ Lappis
    jag VÄGRAR att du ska få mens
    nej nej nej
    Det är INTE mens!!!!!!!!!!!!!!!

jag har också planerat för dig i barnvagnsracet så nu måste det blir så.
    Hoppas fortfarande!!!!!!!!!!!!!

Kokos
    men glutenfritt vete finns vel ändå inte?

• nu är jag fruL

jag är på så satansjävlaskitdåligt humör
    faaaaaaaan
    och inte blir det bättre om lappis blöder.
    NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Är så satans arg

vill ha en stor fet jävlrans öl och ett paket cigggg

så jääävla arg på sstruliga projekt som JAG måste lösa på min begränsade jävvvla fritid

då vill jag vara i stallet för i jävlarnshelvete

• nu är jag fruL

vill skrika och slå något hårt i någons kääävla huvud

• nu är jag fruL

kokos
    Avglutifierat vete ha ha ha det lät himla kul.
    Det har jag aldrig hört talas om att det finns här. vete stärketlse och sånt tjafs får det vara lite i glutenfri kost, men bara lite. Gränsen går vid 20ppm tror jag. men i USA finns ju allt...

jag hoppas också för lappis.....

mugglis vart är du???????? hör av dig snälla !!!!!! fast jag tror fortfarande att hon sitter och hinkar öl

orsaker till mitt utbrott....
    förutom hormoner så är det vel STRUUUUULLLLL!!!!

jag klarar inte av dåligt skötta projekt. (Det är därför jag vill leda dom själv )
    men nu får folk inte gjort sina bitar och då får JAG lov att offra den enda kvällne jag har hemma med make och häst för att åka hit och godkänna papper.
    DIrriterande som sjutton särskilt som de skjutit på tidplanen tusen gånger redan.
    Ähh det är massa mer strul. em det utlösande var just att jag måste boka om allt annat5 jag hade planerat in och andra uppdrag och möten och komma hit för att de inte kan göra sitt skit i tid....

• nu är jag fruL

ha ha ha
    det lät ju inte så farligt när man förkortade ner det hela så där i ett stycke.

men det är ju så att jag redan reser så mcyket och inte hinner med mitt EGET liv utanför jobbet som det är.
    och så måste jag ställa upp och resa ännu mer.

det stör mig enormt. jag menar jag har ju ett ansvar för hästen, maken och katterna också... för att inte tala om alla försummade kompisar.

Näe har man en plan får man hålla den...

• nu är jag fruL

page
    när om projektet är försenat så innebär det istället att man måste jobba mer för att ta igen förlorad tid...
    Att vara ledig funkar inte...

Jag är bara glad att jag slipper vara kvar och jobba i hålan i helgen...

Nu låter jag lite stöddig...men HADE jag varit med i proh´jektet från start hade detta inte hänt...
    jag kom ju in för att styra upp när det redan gått käpprätt åt helvitte

• nu är jag fruL

Hejsan tjejor
    jag har inte hunnit läsa en rad de senaste dagarna. Hoppas att allt är bra med er och att INGEN har fått mens.
    jag är super nyfiken på att läsa igen allt jag missat för att se vad som h'nt.
    Men det får bli i eftermiddag.

ville bara kika in och slänga iväg några stora blöta pussar rakt i fejjan ¨på er
    Inte frejan på er.... ha ha ha
    japp humorn är på topp så här dags på dagen också.

Puss och sköt om er och era ägg eller magar

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???