Inlägg från: start september |Visa alla inlägg
  • start september

När märker man av att man är...GRAVID???

Mycket lugnt var det här ikväll.

Sweet jobbar duktigt bland stenarna förstår jag

Hoppas middagen var trevlig Frullan!

Hörs imorgon bitti!

• start september

Förhud ja. När jag var 15 hade jag haft 1 pojkvän (vanlig typ med förhud). Hade stiftat bekantskap med hans sn-pp, och fattat tycke

Efter ett tag ser jag en p-rulle (inte avsiktligt egentlien) och får syn på en omskuren

Jag blev livrädd! Den såg ju helt annorlunda ut? Läskig dessutom. Var min pojkvän onormal? Jag föredrog ju den! Senare, ny pojkvän, jag var lite skeptisk inledningvis tills jag insåg att han var skapt som den första. Puh. Först långt senare knäckte jag vad omskärelse betyder...

• start september

Har aldrig prövat leksak heller, men har blivit lite inspirerad av denna tråd. Vart ska man gå i Stockholm nu igen?

• start september

Hade varit kul att få se er IRL och mumsa våfflor, men är bortrest i helgen. Hoppas det blir en nästa gång! Ha så kul!

• start september

Tervlig helg önskar Start september också.

Inga symptom att rapportera tyvärr.

Jaga på och ha så kul på söndag

• start september

Hej Muggles,

jag tror bara att det är jag som har BIM nu mitten av veckan. Sen kommer ett gäng till helgen. Spännande

Själv är jag tveksam, har fått mensvärk idag. Tror inte att det är ett symptom

Inga övriga symptom överhuvudtaget heller.
    Maken är helt övertygad om att det inte tog, vi fick till det bara två dagar före och natten före böj, sen blev jag sjuk och fick penicillin.

Jag har bestämt mig för att inte deppa ner mig om det inte blitt nåt nu och att jag inte ska testa förrän onsdag (om inte tanten har kommit innan dessa, nu känns det så...) .

Ja, ja, sista dagen innan jag börjar jobba, så jag ska försöka ta det lugnt och ha det mysigt istället!

• start september

Sweet, först nu läste jag så noga att jag såg om ditt ägg. TJOHO!

Ett så efterlängtat ägg måste ha bra chanser

• start september

Alla ens tankar kring detta ämne känns helt knasiga, så din tanke är nog inte värre än någon annans...

Åtminstone känns det som maken ibland tittar lite frågande på mig. Så tack trådisar för ni alla finns!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???