Inlägg från: Snart så.... |Visa alla inlägg
  • Snart så....

När märker man av att man är...GRAVID???

min mage dödar mig just nu, nu drar jag mig hemåt för att inta horisontalläge i soffan

Kram på er

• Snart så....

Morron i tråden,

HAhah nu kan jag inte scrolla utan att tänka på kvällsshiftets inlägg. Pilla på hårdvaran *s* hahah

Håller med dig frullan, drick medans ni kan innan BIM :D ett tu tre så är det kört när plusset dyker upp så fint på stickan och nästan alla har halv en rejäl fylla dagen innan man testar hahaha

• Snart så....

HEJJA frullan, min sambo är en "combo-nörd"
    Han har hållt på datorer hela sitt liv och kan på fritiden sitta och programera egna program och ha spelkvällar med polarna där de sitter och hinkar öl/whiskey och spelar x-box. Behöver nog inte ens nämna att han jobbar som programmerare och är grymt på det :D
    Jag är bara glad för vi har aldrig datakrångel/internetfel mm hemma

• Snart så....

Frullan, jorå magen är bättre, låg i koma i två timmar när jag kom hem. Börjar undra om det har med jobbet att göra, stressmage. Hade så här innan julen oxå ju hmmm...

Usch för att må så illa, hjälper det att du äter ofta eller typ småäter hela tiden?

• Snart så....

Frullan, har du nummret till Mama Mia på söder?

• Snart så....

Puhhh nu har jag ringt runt som en galning!!
    Privata Barnmorskor gör nupp/kubb test utan knussel. Läkaren som utför detta var upptagen så hon ska ringa tillbaka så får jag boka tid :)
    Mama Mia tar emot från hela Sverige så de har inga tider under feb.

• Snart så....

cicci, hahahah NU först får du ont i brösten *ler* hoppas du inte får lika ont som mig och Jessie bara

usch nää vill inte söka på nätet och ringa runt som en galning.
    Har 3 val nu
    1: Ringa Odenplan och få hjälp med flera som gör Nupp privat
    2: Vänta på att Privata BM ringer upp idag
    3: Min BM ska ringa upp mig idag och kanske kan skriva remiss till Odenplan

• Snart så....

Nu är det fixat för nupp :D :D

Ska till privata barnmorskor i feb. Jättetrevlig kvinna som har jobbat på Mama Mia och sen startat eget.

• Snart så....

snacka om att få sitta i gynstolen framöver *suck* 1ggr/vecka under 3 veckor.
    Inte så roligt men vad göra man inte för kick´n

• Snart så....

ska till Privata Barnmorskor på Artelleriegatan.

HAhaha ja vig kanske jag blir :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???