Inlägg från: Snart så.... |Visa alla inlägg
  • Snart så....

När märker man av att man är...GRAVID???

Hahaha får skylla på konstiga hormoner, såg på länken jag skickade att de inte hade det.
    Men du har helt rätt Cicci, vi var där på en lördag då :D :D

• Snart så....

Ingen annan 08:a som vågar sig på att följa med? Moppy? Syster? Lapinette?

• Snart så....

Muggles, jag tror inte bara att det är tarmarna som spökar för min del. Min mage är större nertill och hårdare. Kan vara myomet som hjälper till. Ska på VUL nästa vecka igen så då får man väl se om myomet växt.

• Snart så....

Lapinette, Sorry visste att du skulle åka men tänkte bara på alla som bodde i stockholm.

• Snart så....

Page, Nu känner jag mig dum, vad är A-linje tröjjor?
    Omlott?

• Snart så....

page, aha du menar såna! Just nu kör jag bara men koftor och stora tröjjor. Har inte riktigt kommit över gränsen när magen slutar ömma så får köra så ett tag till.

Muggles, det är en häftig känsla att se barnet första gången även om det är litet :)

• Snart så....

just ja, Frullan var väl tvungen att åka till hålan pga några papper?

• Snart så....

Är Mindre den enda som har BIM snart?

• Snart så....

Sweet, det var verkligen inte roligt igår tur att det går över :D

Var det någon som såg på TV4 fakta igår? De har ett program som heter något typ "förlossningskliniken". Intressant och såg alla glada mammor och trevliga läkare. Ett utbrott av mina utbrott igår var att en ung läkare hjälpte massa mammor och sen ska han hjälpa till vid en vägolycka och blir påkörd och dör. De visade begravningen med familjen och alla nyblivna mammor som kommit. Usch då grinade jag hejdlöst!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???