När märker man av att man är...GRAVID???
ojjjjj vad klockan är mkt, måste med bussen
Kram till er
ojjjjj vad klockan är mkt, måste med bussen
Kram till er
Hur är det egentligen med att gå till kiro när man är gravid? Massage vet jag att man ska passa sig för i början.
Börjar nämligen känna av i nacken att jag måste dit snart...
Ska träffa sös-läkarna imorgon bitti och ska passa på och fråga då. Jag har redan en tid nästa vecka hos kiro men blev lite orolig nu.
Hus är väldigt svårt, i stockholm är ju priserna helt sjuka. Man får en totalrenoverat för samma summa som en med renoveringsbehov.
Vi har oxå tittat lite på hus med bestämt att vi ska bo kvar ett tag till. Vi bor idag i ett otroligt barnvänligt hus/område med nära till mor/far föräldrar.
Muggles, heter något med "gravid..." en ganska liten tunn bok som man kan enkelt ta med sig och skriva dagbok i.
Kollar när jag kommer hem vad den heter så kan jag återkomma med det.
Många böcker beskriver mkt vad som händer med barnet men inte hur mamman mår mm
det enda som saknar i vårt hyreshus är hiss men det är kanske bra?? Träna bort övervikten efter förlossningen?
Mindre, joo vi räknar oxå på det därav väntar vi några år med hus till jag jobbar heltid igen.
samtidigt tänker vi om vi skulle ta och köpa någon lägenhet under tiden. Svårt för då finns det bara ett område som är aktuellt för oss och det är Hammarby Sjöstad. Där kostar ju lägenheterna lika mkt som ett hus :(
Sååå vi kommer bo kvar i några år till vi verkligen vet vad vi vill.
Vi kollar lite på radhus/parhus för de blir inte hutlöst dyra och är nått mellanting mellan lägenhet och hus. Kanske bra som första steg??