När märker man av att man är...GRAVID???
Ja hur gör man när man ska raka benen med en stor mage??
Det har jag funderat på. Man vill ju inte komma som ett ludet djur på förlossningen hahhahah
Ja hur gör man när man ska raka benen med en stor mage??
Det har jag funderat på. Man vill ju inte komma som ett ludet djur på förlossningen hahhahah
brudsommar, vilken vecka är du i nu? och i vilken vecka fick du mage?
(kanske frågat detta tidigare *glömsk* )
hahaah själv har man piskan på för vi gifter oss nästan 1 år efter förlossningen och då borde man kunna gå ner tills dess.
Frullan vi får ut och gååååå massor med barnvagnarna så kilona försvinner
AM, ja har ju redan sett Kick´n en gång V9 och nästa vecka är det dags igen. Då är jag i vecka 12 så då borde allt vara grönt.
Frullan, visst accepterar jag viktuppgången men inte så kul när man växt ur alla byxor på så kort tid :(
Vissa toppar ska vi inte prata om, innan så satt de jättebra men nu med större bröst ser det helt sjukt ut.
Sambon gillar det mkt kan jag säga.
Ska iväg och kolla på kläder idag, måste köpa byxor, BH och lite annat.
Cicci, tur att jag har en kompis som är hysteriskt gällande barnvagnar så frågar nog bara henne vilka som är bra :D
Skönt då kan jag börja slappna av....
AM, du vill inte hänga med på brunchen på lördag?
Cicci, tack, ska dit och kolla men just nu behöver jag mer vanliga "större" kläder..
AM, omlottklänning är redan inköpt men vågar inte ha den på jobbet än. Då syns det för mkt haahhaha
Mindre, då förstår du varför jag inte börjat använda min klänning än. Fast har den bland vänner som vet om det.
Det är ju inte riktigt så man använder stay-in-place strupbyxor nu hahahah
Men klänningen är GRYMT skön så förstår varför gravida går i dem :D :D