Inlägg från: Snart så.... |Visa alla inlägg
  • Snart så....

När märker man av att man är...GRAVID???

Vi har lite löst pratat om flera barn och nu vet man ju inte, det beror på hur går med barn nr1. Då menar jag hela grav, förlossning, efteråt mm.
    Kanske börjar vi med barn nr 2 på smekmånaden :D :D
    Sen är jag blir jag 29 så känner ingen jättestress

• Snart så....

kokos, hur gick det då? Var det något jobb att ha? *nyfiken*

Jaaa det ska bli superskojj på lördag, jag missade ju förra gången :(

• Snart så....

hmmm det är två år mellan min bror och mig och vi hade inget gemensamt under uppväxten. Det var när vi kunde gå på krogen som vi började umgås på "riktigt". Innan var det mer hatkärlek

• Snart så....

Frullan, då kommer ju katterna och du se lika dana ut när du komme hem från resan :D :D
    Näää nu ska jag vara snäll

• Snart så....

koko, ja det verkar som det händer mkt saker på IT-fronten. Alltid bra att hålla sig uppdaterad vad som finns erbjudet på markanden. Även om detta kanske inte är rätt så tror jag att du gör helt rätt och illafall kolla.

• Snart så....

oj, ja det verkar ju var väldigt olika med när magen syns. just den där "bullan" under naveln känner jag igen

• Snart så....

NEEEEEEJ Mindre!!! du ska ju komma på lördag och bara le över ditt pluss.
    Dumma dummma mens hålla dig borta!!!!

• Snart så....

Muggles, TYST!!!! du får inte säga sånt högt här...blir ju såååååå avis såå jag dör. Åkte aldrig skidor förra året så abstinensen är grym nu

Fast i min nuvarnade kondis så skulle jag väl klara 1 åk sen skulle jag vara klar

• Snart så....

storasyster, provat den en gång och höll på att dö av tristess hmmmm
    Har man väl fastnat för utför så är längd inge vidare.

• Snart så....

Jag vågar inte chansa, smörjer både bröst och mage redan. Min mamma fick grymma bristningar och om det är ärftligt *suck*
    Hon fick dock inga med sladdlillebror och då använde bara enkel olivolja

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???