När märker man av att man är...GRAVID???
Japp bonus :D :D
mkt välkommet, ska sparas till bröllopet
Japp bonus :D :D
mkt välkommet, ska sparas till bröllopet
kommer nog släpa med mig min kompis som är barnvagnsguru :)
Då är problemet löst, hon vet vad man ska tänka på och komma med massa tips
Hej Sweet, nu blev jag sååååå nyfiken!! Vad är ett pirr-kort???
åhhh förressten STORT GRATTIS i efterskott!!
Helt missat din födelsedag *skäms*
ahaaaa förstår att ni måste fått en gott skratt :D :D
jorå mår bara bra nu :)
Du får hojta till när du väl kommer till sverige så får vi dra ihop en träff
Fyyyy vad jag varit duktig på jobbet idag hahahah så mkt har jag inte gjort på sista veckan.
Helt slut i ryggen hmmmm
Imorgon är det dags för både kiro och sös så kommer inte in här förrän sent.
Frullan, lycka till på VULen imorgon
Nu ska jag bege mig hemåt för att åka och storhandla mat.
Kram
Helluuuuu brudar,
Nu har jag varit hos båfe kiro och på sös. Sambon följde med till sös vilket han var överlycklig för. Idag fick jag göra vanligt UL och det låg en tarm ivägen för att se. Efter lite brutal behandlig av min mage (få bort tarmen) så såg hon myomet som INTE hade växt!! Så himla skönt!!
Pga av både envis tarm och myom så såg vi Kick´n ibland. Levde verkligen upp till sitt smeknamn KICK`N hahahahah
Sparkade & slog med armar & ben HELA tiden så kunde inte få nått nytt foto. Sambon är helt övertygad om att babyn helt klart ska bli kickboxare :D
Är även längre gången än jag trott, 11+3 och inte 11+0. Kick´n var ca 5 cm stor nu.
Så allt är bara prima och nu är det bara vänta till KUBBen nästa vecka.
Måste även säga att jag nästan började grina när jag var på sös. Mötte en sprudlade glad nybliven pappa med en tom bilbarnstol+massa andra saker. Han var påväg in och hämta hem mamma+barn.
Fullan, ska kolla av mailen när jag kommer hem. Sååå roligt att du får se Boris idag, hoppas du skriver en rad om det här :)
Kram
Mindre, gissa om jag håller alla tummar och tår för dig. Hoppas, hoppas hooooppaaaas på ett pluss!!! :)
Frejis, dumma dumma tant att dyka upp
Mindre, gick till min gamla kiro som är duktig och han behandlade bara min nacke och övre delen av ryggen. Nedre delen och bäckenet ska man passa sig för. Tur att mina problem sitter på "bra" områden
Cicci, jaaa anade nästan att läkaren skulle säga så :) Så nu är BF 17/8
Jag trodde faktiskt inte att babyn levde om såååå mkt, hoppas Kick´n lugnar ner sig när h*n blir större