Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

När märker man av att man är...GRAVID???

Och jag har ont i magen. :( Mens. :(:( Och samma eländiga hjärtklappning som igår, av och till.

Kunde det inte räcka med att få mens, måste det göra ont, få magen att svälla och humöret att sjunka???

Och dessutom är jag besviken, fast jag anat i en vecka att mensen var på väg (för allting kändes alldeles för vanligt pms:igt)

Eländes elände! Kanske ska strunata i Du är vad du äter-programmen jag såg igår, och köpa en massa glass och godis ikväll.

• Liten med Mindre

Jag ska nog skaffa mig en alldeles egen Ben & Jerry bytta ikväll.

Och värma på vetekudden.

Och gnälla lite för maken som kommer att klappa mig på magen och huvudet så att jag blir glad.

Och nu är jag dum nog att ha kallat till ett eget möte, så jag får ju lov att masa mig dit. På ett strålande humör! (Ser nog mer ut som om jag vill bita huvudet av någon.)

Tack för all support gällande godis. Eftersom vi är fler som gillar den linjen måste det ju vara rätt. :)

• Liten med Mindre

Saker man äter vid mens har väl inga kalorier väl? Liksom kaksmulor eller pajrester. De räknas inte. !

/Sann Cathy-fan

• Liten med Mindre

Snart så, BrudSommar och jag gick danskurs ihop för 1 år sen, tillsammans med de då blivande makarna. :)

Vad spännande med er som fortfarande väntar. Då kan ni ju låtsas att det är ok att äta för två imorgon, men ändå dricka vin om det suger i tarmen efter det. Det bästa av två världar? ;)

• Liten med Mindre

Om någon missat brunchinnehållet:

B R U N C H B U F F É
    lördagar, söndagar och helgdagar 11.30-16.00

FIL & FLINGOR, OLIKA SORTERS BRÖD, PÅLÄGG
    ÄGGRÖRA & BACON , BAGEL, LAX, LÖK & GRÄDDFIL
    NUDELSALLAD, CHICKEN DRUMSTICKS, CHORIZO
    FOCACCIA, CREAM CHEESE, TOMATSALLAD
    MANGOLASSI, KAKOR & PAJER
    LYXVÅFFLA MED SYLT & GRÄDDE
    FÄRSKPRESSAD JUICE

INKLUSIVE KAFFE, TE & JUICE

165 KR , BARN UPP TILL 12 ÅR 125 KR
    [boende hotelgäster 125 kr]

Satsar nog hårt på våfflor som det känns nu. :)

• Liten med Mindre

Om någon är snäll och vinkar till mig när jag kommer till restaurangen så blir jag glad.

Jag har långt mörkblont / slingat hår (till skulderbladen). Säkert blöt i håret om jag har bråttom.

Svart välpackad ryggsäck och om det regnar som prognosen säger, en röd/svart Tierra jacka.

...ingen systempåse. ;)

• Liten med Mindre

Vad trist Moppy! :(

Hoppas att du kommer i ordning snart igen och kan cykla med oss. Just nu längtar jag VERKLIGEN efter nästa steg i cykeln. Blääää...ont i magen.

Påbörjade frossandet lite försiktigt med kanongod tårta som en snäll konsult bjöd på igen (dom är snälla dom vi har). Synd att det inte gick i så mycket när jag mår kasst. Åt med ögonen det mesta...slurp!

• Liten med Mindre

FruL, hoppas att du orkar komma förbi och äta med oss imorgon i alla fall. Det brukar ju alltid gå lättare att äta i sällskap när man är nere (min egen erfarenhet i alla fall). Något som distraherar lite...

• Liten med Mindre

Ni är garanterat inte ensamma om mens imorgon. *skval skval* Ligger en dag före och deppar på ordentligt. Men det kanske går över när jag blir hög på socker ikväll.

Vill någon mejla ett nummer för imorgon, så nås jag bl a på kolijox1000@hotmail.com

• Liten med Mindre

Koko - du har mejl.

Snart så, har lagt en påminnelse att kolla efter kl 20.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???