När märker man av att man är...GRAVID???
Oj, inser att jag gör allt för att slippa avsluta mitt protokoll jag skrivit på hela dagen.
Oj, inser att jag gör allt för att slippa avsluta mitt protokoll jag skrivit på hela dagen.
Vilket ös det blir i tråden med Rosenrot. Kan bara försöka fundera ut hur det blir när fler börjar med piller...
Trevlig kväll!
Fullt ös på tråden igen med andra ord... :)
Kände mig riktigt hängig, seg, krasslig, stressig och olustig (på alla sätt) igår. Inte alls bra inför veckan som kommer. :(
Måste lyckas vända utvecklingen!!! NUU!! Vill inte negga ner min man när han nu behövs som bäst! (förvisso behövs han alltid, annars mår jag ju ännu bläigare)
Usch vad jobbigt med ovissheten koko!
Tyvärr får jag säga att precis så där brukar jag droppa/flyta dagarna före mens. :(
Fast om du inte brukar ha det så så är det förhoppningsvis fortfarande BRA symptom. :) *kniper åt om tummen och håller hårt*
Svarar istället för _koko_
för att mensen är ELAK! Därför drar den på det hela och luras. :(
Åtminstone är den elak mot såna som vi, som vill att en bebis ska plugga igen utgången ett par månader.
Jodå, Mugglesfan, går fortfarande och bär på något i luftrören. allt doktorerna säger är att "fortsätt hosta du, det går över så småningom". Magsjukan gick tack och lov över.
Sen går väl bacillerna runt, för maken är hängig när jag väl känner mig lite bättre. Hur ska det gå om vi får småbarn???
Apjobbigt att inte känna sig frisk. Orkar inget (jämfört med normalt). Med tanke på att vi båda kräver "hög" aktivitet hemma, så är det inte alls bra. :(
Hoppas på mirakel av Ciccis Bisolvon här.
Storasystern - finns det inget japanskt hokus pokus örtkokihop som du kan få för att lättare bli gravid?
Det brukar ju finnas en massa österländska mediciner för saker. Eller är det mest i Kina?
Om du hittar något bra får du köpa med till oss alla som fortfarande försöker. :)
Tur att jag ätit. Hade nog tappat aptiten av pynt-receptet. :)
FruL, du får ta lite nässprej och en alvedon tills maken kommer ikväll, så att du är pigg och glad - inte missa chansen nu!
Sen är det bara att sova bort tiden tror jag.
*skickar ett virutellt paket näsdukar och en rykande ingefärsdekokt*
Krya på dig!
Läste på lite om Rosenrot. Låter som ett utmärkt piller för mig som behöver piggas upp, få mer ork, lust och koncentration. Samt vill bli gravid.
Fast om det nu är så bra, då måste ju risken öka för att bli beroende också?? Och så stod det om många som drabbats av nässelutslag. Det kliar redan.
Nä, håller mig nog borta ett tag till. :( Vill inte bli beroende av lyckopiller.
Snart så - är den alltid så, eller bara nu?
Här rinner det normalt ca 2 dygn, lite då och då. Sen nästan inget.