När märker man av att man är...GRAVID???
Tack så mycket.
Jo Nenne, jag har ju oxå inhandlat - och förmodligen så blev den lille till med nåt sånt För vi testkörde denna månad
Vi handlade från Goober
Tack så mycket.
Jo Nenne, jag har ju oxå inhandlat - och förmodligen så blev den lille till med nåt sånt För vi testkörde denna månad
Vi handlade från Goober
Hur vet ni att det inte går att "bara köra på"? Bara en enkel fråga - hoppa inte på mig snälla....
Jag menar, hur länge man än försökt så vill man ju lika mycket - eller?
Det är ju lika jävligt varje gång mensen kommer om man verkligen vill bli med barn.
Man börjar ju fundera förstår jag om det inte händer nåt efter någon månad, men att ge upp å säga att det inte går tycker jag är synd faktist.
Med risk för att bli påhoppad så måste jag vara ärlig....
Jag tänker för det första inte be om ursäkt för att jag är rakt på sak, och för det andra definitivt inte för att jag är "klämkäck" eller inte - tycker alla här inne har bevisat att vi kan vara på vilket humör som helst och alla här finns här för varandra ändå.
Det har väl stötts och blötts länge att det är ju kul att vi alla stannar kvar här i vått och torrt
Jag håller med dig Moppy, tack
Och tack för att ni förstod hur jag menade och inte blev ledsna (iallafall ni som svarat )
Och framförallt TACK för att ni finns!! Heelt sjukt hur roligt, sorgligt å spännande å allt har varit/kommer att vara här på tråden
Frejjs, jag förstår som sagt. Tror nyckeln är att slappna av å inte tänka på det
Lätt.....not
Men testa ta en flaska glögg, ta fram gummik*ken och skaffa orgas*m före maken och sen får han fylla kärleksgrottan
Det borde väl va bra - åsså lite då och då.... När lusten faller på - och jag LOVAR den faller på lättare om man har kul
Spel är oxå bra!! Kama Sutraspelet, kärleksspelet eller bara såna där tärningar... Tänd ljus å va butt naked en hel helg eller nåt
Värsta Malena
Bakifrån! Det gjorde vi även denna gång, men jag vet inte om det var det som gjorde susen
Oj, sorry - såg inte att du frågat vilket försök. Ärligt talat så vet jag inte... Hur räknar man?
Jag tog ut min spiral i Juni -06 och sen dess har vi kört oskyddat.
Men jag har som sagt inte haft några ÄL-test eller piller eller varannandagss*x, utan lite som vi kände för det å så vart det som det vart.
Vad jag menar är att ibland kan man få en klapp på huvvet för att "du har ju inte försökt så länge" och det tycker jag är synd.
Men å andra sidan kanske man inte behöver kasta in handduken å ge upp efter mindre än ett år? Svår det där
I ditt sista inlägg skriver du FruL om att ha fått barn tidigare, och det bekräftar vad jag hela tiden förstått - det är ingen idé att lyssna på mig för jag har ju barn sedan tidigare.
Finns många äldre som börjat försöka skaffa barn sent, och även många yngre som försökt länge. Ingen har det värre än någon annan...
Detta sagt av roboten som stängde av alla känslor - för visst var det så du sa?
Och som sagt - alla är vi olika, men en del har lättare än andra att acceptera det.
Men jag ska lämna er ifred här - för det är ju tydligen en tråd för dom som inte fått barn förut.
Lycka till allihopa - jag tänker på er!
Kram från Lule
Haha - Jag är här... Har heela skrivbordet fullt med papper Måndagar e värst
Ja Snartis, som förra månaden har jag känt en typ av ilning inuti kroppen (i livmodertappen alltså...) ett tag.
Hade ju konstiga blödningen förra månaden. Efter den trodde jag inte att jag hade någon ägglossning (därav pratet med maken att börja skydda sig MTP Indienresan nästa år.... Trodde ej att det fanns någon risk alltså) - jag brukar alltid veta ungefär när den har varit/är på G. Flytningar och bröstsmärtor osv
Fick ont i brösten c:a 1 v före BIM och när jag skulle haft mens (söndag 3/11) stod jag på Skyltsöndag och sålde julklappar på stan, och var övertygad att jag fått mens, men det var inte så. Alltså ni vet när man känner att den kommer, heeelt säker var jag
Du är vänlig
Jo, det vore skönt - men man hoppas ju såklart