• Jessie76

När märker man av att man är...GRAVID???

Heeeeeeeeeeeej sötfrullan! Fan va vi saknat dig!! Puss på dig för att du tog dig tid

Välkommen Page!! Kul med nya "ansikten"
    Alla vi har ju då inte aladåber - jag har mer snigelspår vid ÄL Äckligt men vi är väl vana?
    En fråga till dig - har dom inte testat funktionen på smågrabbarna innan dom ber er försöka så länge?? Konstigt tycker jag

• Jessie76

*Hrmpf* Nenne! JAG tycker inte det är NÅGOT fel med att fylla i December!!! *fnyser förnärmat* Jag fyller snaaaaaaaaaaaart å då blir det nog feeeest, kommer nån hit?

Nä det är inte roligt alls å fylla nu, för som den här gången är det ingen idé att ha fest själv för man har inte råd och ingen annan kan komma för man har väl alltid alla helger upptagna i december.

• Jessie76

Ja, jag satt ju oxå på samma hoj som ni - men SOM VANLIGT har jag inte en susning om när jag ska BIM:a heller

• Jessie76

Cicci - jag förstår hur det känns som sagt.

Med risk för att låta som jag känner mig - en besserwisser - så ska jag svara på frågan:
    Jag har ju vart tre ggr gravid. 1:a och 2:a ggn mådde jag ok - alltså spydde ingenting. Men jag har haft en jävulsk halsbränna och enorma foglossningar - redan från v8 med 1:a och i början på 2:a. Riktigt jobbigt faktist.
    3:e spydde jag väl någon gång och mådde ap piss hela tiden (abort i v13) och ville ingenting alls.
    Lukter har jag kännt som en blodhund och det är inte heller roligt.
    Sug - 1:a CITRONER!!! Och riktigt riktigt riktigt salta godisar
    2:a Punschpraliner och maränsviss (eller hur f-n det stavas???)

TROTS massa bekymmer och jävulskap å ont i kroppen så vill jag absolut inte vara utan det nästa gång - för då skulle jag inte känna mig gravid...

• Jessie76

NU håller vi tummarna för Cicci - sorry, jag hann inte säga lycka till!! Men Lycka till

• Jessie76

Grattis Cicci, vad skönt å få höra och se Jag minns det som igår, man blir så lycklig
    Så nu kan du njuta i fulla drag av att vara gravid! Verkligen glad för din/er skull!

Glöm inte å fota en gång i veckan sen, det är verkligen kul att ha kvar!

• Jessie76

Håller med en oerhört kloka Omsan i det här fallet.
    Sen ska man akta sig för att önska små barn för att det är enklare, för stora (lagom då....) barn har jag hört orkar hjälpa till mer vid förlossningen. Små är ofta svagare.
    Men, som sagt - en frisk krabat är ju viktigast

• Jessie76

Efter en tung kväll på krogen - GRATTIS Lollan!!! Fan va kul!!
    FruLlan och Nenne - när ska vi ha mens? När fick ni senast och då blir det? Jag KAN fan inte räkna

• Jessie76

Tack Sweet... Vänligt av dig

Jag har vart deppig som tusan. Allmänt less på livet, inte för att jag inte blir med barn. Så jag kände att det inte var nån idé att komma här å dra ner humöret. Däremot kommer vi nog att börja skydda oss framöver, för vi har som sagt en resa till Indien i november nästa år förestående. Och jag vill inte ta med en jätteliten och jag vill inte vara jättegravid där borta.
    Men jag stannar såklart här om jag får?
    Jag hoppas ju för er andra
    Dig oxå fruL, och Nenne - hang in there In under manteln å lägg dig under kranen

• Jessie76

Välkommen Lilalady! Kul med flera
    Tack för att jag får va kvar Sweetan

Jag törs nästan inte säga det, men jag har inte fått mens ännu....
    Fast det är väl några dagar till... Eller jag vet inte - som vanligt
    Jag fick senast den 3 november iaf om nån ids förbarma sig.... Jag tror bara jag är nervös å då kommer den inte...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???