• Jessie76

När märker man av att man är...GRAVID???

Ursäkta men vad fan är ett Nupptest? Trodde det var det vi gjorde varannan dag för att FÅ en bebis....
    Dålig humor - sorry, det är måndag och jag är trött trött trött
    Men allvarligt - vad är det för nåt? Hur är förfarandet nuförtiden under en grav?

• Jessie76

Oj vad jobbig situation Lessen
    Jag har en vän som suttit i samma situation, men dom var inte på väg att gifta sig - hon gjorde abort för att annars skulle han lämnat henne. Jag tycker (ursäkta om jag låter hård nu) att det är jä*ligt dålig stil att sätta ett sånt ultimatum. Förmodligen blir dom rädda och säger vad som helst för att "problemet" ska försvinna - eller? Jag tycker ändå att det är dåligt.
    Tänk noga igenom ditt beslut - du har bara ett liv och varför ska du leva det livet för någon annan? Om du vill ha barn, låt honom få veta det ordentligt tycker jag.
    Jag lider med dig och skickar all styrka jag kan, och massa *kraaaaaaamar* till dig
    Och känn inte att du inte är välkommen här, för det är du Prata på du bara.

• Jessie76

Hmm... Är det nåt bra att läsa på Familjeliv eller?
    Kanske man skulle kolla......

• Jessie76

Shit asså *sagt som Dogge*
    Nu är det bergochdalbana här!! Man blir superglad - jättelessen - glad - lessen
    Jobbigt för mig som läser - 100000000000 gånger jobbigare för er som är med om det
    Tycker verkligen synd om er, säkert inge kul å höra men någonting vill man säga... Man vill hjälpa på nåt sätt...

FruLlan och Nenne, nu glömmer ni mig IGEN Nu blir jag lite lessen i ögat faktist Jag har ju varit med såååååå länge å ingen kommer ihåg mig buäääh Jag har faktist BIM samtidigt som er typ

• Jessie76

Men koko kan du testa igen???
    Hur känner du dig? Har du nå "ont" i magen eller? För nu känns det som att jag får mensvärk nästan... Jättekonstigt Fast som Muggles sa(tror jag det var...) kan det ju vara ett MF.... Äh jag vet int.
    Vi får se nästa BIM hur det går eller inte

• Jessie76

hehe, nae - om jag sitter längst fram så kör vi ju i diket! Det är ju DÄRFÖR det inte går för oss (nähä, jag menar bejbizar Nenne, vi veet att det går för dig jämt ) - så nu hoppar jag av och sätter mig längst bak så det blir nån ordning! Nenne, du får sitta längst fram för jag VET att du är mager som en skrika Frullan du styr va? Phu, så... Nu kan vi köra igen

• Jessie76

Sprattelknappen e bra - hos mig kallas den flödarknappen oxå för så e det (generad).

Jag förstår dig Koko, håll ut. Här är det samma, fast jag har såna ilningar i tappen... Kan inte sitta med benen i kors ens...

Vad har vi för BIM:are nu då?

• Jessie76

BrudSommar - lite schizo? Hahaha... Jo det var en monolog utan dess like Ville du ha svar/stöd eller? Du kan nog inte klura på vad som är naturligt eller inte när du är gravid, för kroppen beter sig INTE normalt då. Finns nog ingen logik heller tyvärr...

Ååååååh vad det är roligt å va på den här tråden trallalalallaaaaaaa jag gillar er dumdidumdidum puss på er alla

Jag tycker tuk tuk låter ypperligt, men vi får nog ta din pålle oxå FruLlan, om inte annat kan jag dra på mig selen ett tag

Snart så... Håll ut, det går väl över så småningom även om det säkert känns jättetungt just nu

Moppy - vart tog du vägen? Hur mår du? Jag tänker på dig bara så du vet *kram*

FruLlan och Nenne måste bara få säga att det är en ynnest att få ägga med er eminenta damer (Och dig oxå Mindre även om du är lite efter )

Varför räknar du mig till pregnant??? Jag har testat neg nyss ju

• Jessie76

Får jag fråga en liten fråga till dig Moppy? Du behöver inte svara för jag förstår om du är deppig och inte vill prata just nu. När du gjorde VUL - vilken vecka? Finns verkligen inget hopp för dig den här gången? Förstår om det är jobbigt som sagt, men jag är obotlig optimist, och vill inte riktigt ge upp för dig ännu.....

Jag ska testa igen för det känns som att jag borde. Vet inte när jag ska bara, och om jag ska gå till MVC å testa eller om jag ska lägga ner 100 spänn ytterligare i "onödan".... *klia i huvvet klia kliaaaaaaaaa*

FruLlan - förlåt men du är störd helt klart
    Är du i Vickans håla eller din egen? (nenne vad har vi sagt om att associera allt man säger tills snusk?=!??!?! )
    När kan du överföra din sjuka energi till din husband?

Nu ska jag till tandis med mina telningar och hoppas på inga hål - som vanligt (men NENNE!!!! Vi pratar om tandläkarn! ).

• Jessie76

Ja Snart så... Om nu din cykel är rubbad - häng på våran där får du plats och ALLA är rubbade..... ......eller hur var det nu......

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???