När märker man av att man är...GRAVID???
Ähhhhh........ vet inte om jag vågar tro på det men jag testade ett PLUS imorse. Känns mest omtumlande och overkligt just nu, men så klart jättekul
Ähhhhh........ vet inte om jag vågar tro på det men jag testade ett PLUS imorse. Känns mest omtumlande och overkligt just nu, men så klart jättekul
Tråkigt Lapinette, hoppades ju på oss båda.
Tack för Alla Grattis. Vet ju att ni så väl vet hur man längtar efter det där förbaskade plusset.
Hade egentligen tänkt vänta med att testa några dagar. Var så rädd för ett gapande minus. Julafton kändes dock som en alltför frestande dag att avslöja nyheten för mannen på.
Tack för alla Grattis Känns skönt att veta att det går att bli gravid. Känner så väl igen det där med att vara ett kontrollfreak som start september skrev. Har varit en utmaning för mig också att bara gå och vänta och låta naturen bestämma. Ugahhh jag vill ju påverka ALLT jag kan
Snart så: Även om man hör att allt är normalt så är det såååååå lätt att oroa sig. Vad skönt att du stannar hemma från jobb. Ta hand om dig.
Hoppas julen varit bra för er tjejer.
Cicci: Vaaaaa har det verkligen gått så lång tid. Helt otroligt. Läste faktiskt en rapport om kombinationen blodprov, NUPP häromdagen. Ska vara den mest tillförlitliga metoden om man bortser från fostervattensprov. Undrar om de gör det där jag bor?
Pirr!: Vad jobbigt. Förstår precis att man inte vill att något ska påverka babyverkstaden. Är ju svårt nog ändå! Tyvärr är det nog så att de flesta läkemedel påverkar ett foster. Vilken medicin tar du så skulle jag kunna kolla lite?
Har inte hunnit läsa ikapp så jag har säkert missat en hel del. Vill bara skicka lite kramar till er alla
Tack alla gulliga för era Grattis
Vill själv gratta Nasse7. Verkar vara fler plussare
Symtom?! Ömma boobs får jag väl hålla med om. Mannen tycker redan de växt 2 storlekar Rikligare flytningar och enstaka "hugg" i sidomagen. Ibland även lite "mensvärk". Annars är det som vanligt. Är ju rykande färsk plussare så det kommer kanske mer. Är glad så länge det håller sig så här.
Kom på ett till. Svårt att sova! Vaknar inte för att jag är pigg utan för att jag inte kan sova längre hmmmm...
Tänkte kika in och önska ett Gott Nytt År och vad ser jag... ETT PLUS!!!!
Ljuvlig - det är ju helt underbart Plussade själv för 8 dagar sedan och har inte fattat det än. Helt overkligt. Ha nu en riktig underbar kväll. Njut av att 2007 kommer att bli ett helt fantastiskt år
Håller tummarna för er som fortfarande väntar och hoppas. Snart är ni också på gång. Kramar till er alla
sweetstreet - Såg att du fått Bisolvon. Hur är det med Rosenrot? Jag åt både och denna gången och inbillar mig att det var därför det tog.
Men vad läser jag FRULLAN har du plussat
Så underbart roligt. Blir alldeles tårögd och jag är säker på att det inte är graviditetshormonerna som gör mig känslig
Vet precis hur de blandade känslorna är när någon plussat. Glad för derans skull men misstro och ledsamhet över om och när man själv ska plussa. Kramar till er alla.
Jag hade senare ÄL av RR. Tror det ialla fall för jag lyckades aldrig fånga den innan stickorna tog slut. Haft ganska så exakt lika de andra gångerna jag testade.
Nenne:
Hej alla goa babymakare. Inte en chans att jag hinner läsa ikapp. Sett fruLLans plus - WOW och Grattis men annars missat det mesta.
Här går det framåt. Väntar på vaginalt Ul nästa vecka. Tror jag behöver det för att inse att jag är gravid. Det sjunker liksom inte riktigt in.
Ljuvligt: Ohhhhh, GRATTIS till dig också.
Jag är trött men sover dåligt. Vaknar flera gånger natt. Lätt illamående men inget mer.
Ojojo - nu var det en evighet sedan jag var inloggad. Har saknat er tjejer. Hur har ni det? Sista jag läste som plussade var FruLLan. Någon annat nytt? Ja, jag är för lat för att läsa igenom ett par tusen sidor
Här är allt bra. Går in i v 10 nu. Mår lite illa, ingen kräkning, ömma bröst, annars som vanligt.