När märker man av att man är...GRAVID???
Jessie76. Hur snabbt kommer den där konstiga kissnödighetskänslan hos dig?
Visst kan man ha ÄL direkt efter mensen. Ibland kan man ha 2 ÄL direkt efter varandra. Bara att hoppas och köra på
Jessie76. Hur snabbt kommer den där konstiga kissnödighetskänslan hos dig?
Visst kan man ha ÄL direkt efter mensen. Ibland kan man ha 2 ÄL direkt efter varandra. Bara att hoppas och köra på
Jessie76: vad har du hela tiden?
Jag känner mig lika ovetande som alla andra. Man läser artiklar och böcker men det handlar om en helt annan nivå än det vi pratar om. Verkar inte vara så många som varit intresserade av att forska kring kvinnors tidiga upplevelser och känslor inför/under en graviditet. Ska se vad jag kan hitta om förkylning och graviditet eller var det något om en stock i halsen
Ska göra artikelsök när jag kommer till sjukhuset eller skolan. Lovar att återkomma med vad jag hittat.
Men vad bra att det lutar åt att man äter rosenrot istället. Rosenbarn låter så mycket bättre
Storasystern: Jag pluggar till läkare i Lund. Därmed inte sagt att jag kan något. Känner mig ganska ovetande själv. Det är inte precis babyversta vi sysslar med hela dagarna
Min mens beter sig ganska likt viktualias.
Själv trodde jag att jag hade stenkoll på mina menssymtom. Förra månaden stod jag ändå där och undrade. Har jag verkligen så ont i brösten ända in på mensen? Mensen kom inte igång riktigt iheller förrän efter några dagar. Jag tror verkligen att kroppen spelar en ett spratt.
Fru Sofia: Då hinner du bli färdig innan babyn. Var ska du jobba sen?
Åhhhh. semester låter inte alls fel.