• viktualia

När märker man av att man är...GRAVID???

smygläsaren glider in ändå....

...eller nenne.. där har du ju användningsområdet för aladåberna...

*fnitter*

skriver Vickan och springer ut i friska luften (dvs slutar jobba för dagen)

• viktualia

Näpp!

FruLlan är inte ett dugg ensam för hon är på väg på middag hos mig!

*åter till köksregionerna*

• viktualia

Pirr....

Omsan kunde ju ha bjudit dig på en länk så att du slipper gissa vilken som är den andra tråden.. www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m1998499.html

här kommer den i alla fall... varning för galen hängtråd!! helt sanslös blandning av samtalsämnen.. i Den Här Tråden håller ni (vi???fniss) er ju till ett huvudtema i alla fall...

• viktualia

A n n i s e n 25/8 - 2007

Det här med p-piller är ett lotteri - för vissa tar det en dag att bli av med hormonerna. För andra tar det ett år.

Om du tycker att det är ok att var gravid på bröllopet - sluta med p-piller nu. Om inte - vänta med att sluta till efter bröllopet!

• viktualia

Ang sötningsmedel i lightläsk - det är på något sätt stimulerande så intagna i Kriminalvården får inte dricka lightläsk eftersom det får gamla narkomaner att "gå igång"

/Vickan vars bror jobbar i den branschen

• viktualia

Mitt sötavvänjningstips: Burk med nötter på skrivbordet! Funkar för mig.. har slutat äta godis på arbetstid! *nöjd*

• viktualia

Page - kan inte låta bli att fundera över hur du ser ut... fast det som är mest tydligt är att storlekar är en konstig konstruktion.

Själv har jag ett BMI på 33 vilket låter skrämmande - men väldig få tror att det är så högt. Är "jämntjock" och ser inte fet ut konstigt nog.. mitt problem: alla byxor i stl 46 (som jag drar) är gjorda för folk som är längre än 1,64... mysko!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???