• viktualia

När märker man av att man är...GRAVID???

äsch.. jag får nog lägga ner "smygläsarprofilen" snart... hm... fast jag hör fortfarande till nån slags "hangaround" eftersom jag inte delar era mödor och ansträngningar.

Och fruLlan som sagt: Vem FN skulle bli lycklig över att du satt på jobbet i hålan imorgon och grämde dig??? Näeee! Man ska inte vara för snäll och särskilt inte du, vars humör mycket hänger på just det här projektet!!

BRAVO!!! Hurrarop!!!!

• viktualia

FruLlan överdriver hela tiden.. avståndet mellan hålan (där undertecknad bor) och fruLans bostad är 25 mil...

Fast å andra sidan kan avståndet där emellan KÄNNAS som säkert 100 mil ibland...

*fniss*

• viktualia

mugglesfan - japp på nåt j-la vänster så bor jag i hålan på K som inte har nån järnvägsstation och ligger 25 mil väster om Sthlm... var jag bodde innan?!? Västra Skogen i Solna.... *asgarv*

• viktualia

nenne läs sid 581 med FruLlans inlägg och kom sedan över till skojtråden och diskutera MasJan!

• viktualia

sjuren i skogen skulle vel garna ihjäl sig

*garvar så jag ramlar av stolen* AJ slog huvudet i golvet....

FruLlan... dina korrfel är verkligen BÄST ibland...

ska vi gissa att du tänkte skriva
    tjuren i skogen skulle väl garva ihjäl sig...

Men GARNA ihjäl sig... håhåhjaja.. och "sjuren"... låter som finsk brytning...

• viktualia

Skärgårdsbruden - nämnda avkok plus lite kanel och nejlikor funkar mot förkylning! hinkade typ 2 liter sånt dagarna innan vårt bröllop eftersom jag tisdagen och onsdagen innan var däckad i förkylning. Det gick över och på lördagen var jag pigg och gifte mig!!

• viktualia

Storasystern - mot mensdepp funkar mest choklad tycker jag. FIN choklad ska det vara... men det där avkoket är säkert värt att testa!

• viktualia

Snartis - man kan kringa sjukvårdsupplysningen om man är orolig. mycket bättre än akutmottagningar där man får vänta i evigheter!

• viktualia

RINGA skulle det stå..

Storasystern - om jag skippar spegeln så ser jag inte Vickan med BMI 33....

...säger V och mumsar vidare på choklad med 72% kakao..

• viktualia

Vet inte vad jag har för favvo.. nån schysst chokladpralin från Chokladfabriken på Söder kanske... hm...

näeee.. idag är det verkligen en riktigt rutten pmsdag... tur att man kan sitta på BT och dumma sig...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???