Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Tycker bland det jobbigaste vore om man fick negativt besked vid en graviditet och man beslutar sig för att göra abort och det sedan inte funkar att bli gravid igen. Usch! Då skulle jag nog ångra mig något enormt. Särksilt som jag ju känner ett par barn med kromosomksador som ju är urhärliga!

Men som sagt, jag tror i dagsläget att valet ändå skulle bli abort eftersom man i ett sådant läge skulle hoppas på att man kan bli gravid igen och att man nästa gång skulle bära ett friskt barn.

• sweetstreet

Ingen Page ute på tråden ikväll????????

Haaaaalllllååååå Page!!!!

Nähä, antagligen har hon roligare saker för sig. Som att umgås med katten eller mannen kasnke?

• sweetstreet

Heeeeej Page!!!!
    Kul att du tittade in!

Och kramper o illamående låter ju verkligen spännande!!! :)

• sweetstreet

Om någon annan skulle läa detta skulle de tro man var knäpp. Att man gratar till kramper o illamående..! ;)

• sweetstreet

Japp Page ang hur ens barn kommer bli så tror jag bara man kan göra sitt bästa.

Jag hoppas att kunna ge ev framtida barn en bra grund att stå på. Och då menar jag inte materiellt utan mer hur jag hoppas de ska se på sig själva och välrden.

Framförallt hoppas jag att man kan få dem att inte vara trångsynta utan verkligen tänka öppet men också kritiskt. Att lära dem att inte döma männsikor på grund av ras, kön, ålder, musiksmak ( ;) ) eller annat.

Men visst det är ju en utopi såklart. Men jag tor inte man kan eller bör, "detaljstyra" sina barn. ;an vill ju precis som du säger Page, att de ska växa upp till fria och ansvarsfulla individer som har hjärtat på rätta stället. :)

• sweetstreet

Jovars mitt skrivande går sisådär. O jag ska vara ärlig så är jag verkligen URLESSS på detta nu. Önskar det vore fredagkväll så man fick slänga sig i soffan med en öl eller två!!!!

Tyvärr känns vägen dit j-gt låååång.

• sweetstreet

Sklart man hoppas. Det gör man ju hela tiden.

Fast jag har inte känt efter lika mycket som jag brukar denna gången eftersom jag varit så fokuserad på min dead line. Så det är kanske bra?

• sweetstreet

Men du Page, kanske kan vi iallafall ta och spräcka 9000-inläggsspärren ikväll????? DET vore häftigt och det skulle få mig på lite bättre humör.

Just nu är jag lite sur för min chef sa igår att hon "dedikerat hela dagen (idag) till att läsa igenom och kommentera vad haf gjort". Men pyttsan, Fick just ett mail där hon säger att hon ska börja nu och hoppas skicka det till mig innan kl 22 ikväll! Så det blir verkligen en sen natt igen. Suck! Hade hoppats att kunna börja mitt pass lite tidigare idag så man kasnke kunnat lägga sig inna kl 05... :(

Jaja, jag har ju ändå jobbat med andra saker som behövs för dennadead line, men ändå....

• sweetstreet

inga namn här inte. Vill ju först se om det överhuvudtaget blir något... ;)

• sweetstreet

Nu är det jädrans nära!!!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???