När märker man av att man är...GRAVID???
Hmm, det kanske blev fel artikel...en bisolvon...ett bisolvon??
Hmm, det kanske blev fel artikel...en bisolvon...ett bisolvon??
Det är bara att säga till om du behöver fylla på förrådet! Jag har inget emot att dela med mig av mina!
Jag är alltid här (ja, inte hela dygnet) och läser det ni skriver!
Trevlig arbetsdag till dig sweet. Katten, irish coffeen och jag ska nog kavla lite piroger nu!
*skrapar förläget med foten* Hmm, snälla, glöm inte mig, när ni skapar den nya bildsidan! Jag tror att Mindre har min e-post adress.
Muggles,
Jadå, jag har fått mejlet! Tack! Om du har kvar min bild så vill jag bara påminna dig att jag inte ville lägga ut bilden på mig. Vill gärna vara kammad och ha rena kläder på mig på en offentlig bild
Åh, jag har precis köpt den sötaste granen. Jätteliten och knubbig som en bebis! Söööt!
Jag hoppas att ingen blir upprörd att jag inte har något kort på Ksidan, men de flesta har väl sett mig. Jag lovar att jag inte försöker att mygla, vill bara inte ha fula kort på mig på nätet. Mitt kort var också taget på sommaren men inte fan var jag brun för det! Efterlyser en bättre pigmentering!
Sweet,
Pirogerna blev fula som tusan! Men de smakar säker gott. Tyvärr är det urtrist att göra dem, så jag måste göra fler i dag. Typ nu...
God jul till alla som drar sig undan till jul. Ni som har turen att vara gravida; glöm ej att ni måste äta julmat för två personer nu!
Eden,
1.Man ska vara 17 år ha sex med sin pojkvän för första gången och hata barn=gravid.
2.Man ska vara otrogen med minst 2 andra killar samma kväll=gravid.
3.Äta sina p-piller som vanligt och oops upptäcka att man är gravid när det är för sent att göra ett val=gravid.
4. Dricka sig redlöst berusad och ligga med första bästa ragg=gravid.
5. Man ska tycka att det är helt fel tillfälle att skaffa barn=gravid.
6. Man ska få ett besök av den helige anden själv=gravid.
Ja, det var några förslag! Har något några bättre förslag?
För att ha sex med maken, äta massa piller, planera, invänta ÄL och lägga ut en smärre förmögenhet på olika tester verkar ta tid!
Eden,
Jag misströstar inte än. Detta är bara det tredje försöket. Inväntar ÄL runt jul/nyår. Vet inte riktigt när det blir så vi kommer satsa hårt hela julledigheten.
Efter nyår blir det besök på gyn, några lögner och insemination!
Sweet, några förslag är faktiskt hämtade ur verkligheten!!
Aaaahahahaha! Vet inte vilken förslag som är bäst egentligen! Kanske chefen...*ryser av obehag*