Snart så,
Det verkar som det är bättre med dig. Sköööönt! Hoppas att du får tid för det riktiga UL snart. Prova annars att gråta dig till en akuttid. Fulknep men det fungerar. Vad hemskt det låter att få superluktsinne. Jag hoppas för min skull (ego?Ja!) att det är ett ovanligt gravtecken!
Jessie,
Kan man äta Postafen mot gravillamående? Vilka universalpiller det är! Jag käkade sånna vid varje ny termin för att slippa dö av prestationsångest, de fungerar lugnande på något sätt. Katten äter de däremot när vi ska ut och resa. Jag har hört att ingefära ska hjälpa mot åksjuka, det kanske hjälper mot gravillamående också. Inte den inlagda sushivarianten tror jag.
Sweet,
Nu blir jag så sjukt nyfiken på ditt namn. Är det något jätteovanligt?? Jag har lite svårt att föreställa mig allas namn. Ni är nicken på något sätt. Hur går det till på dejterna? "Koko, FruL vill ha brödet!"??
I dag har vi bokat resan. I februari drar vi till tropikerna. Det ska bli sååååå trevligt! Skönt att ha något annat att älta om. Håller på att leta efter lite nya somriga kläder och försöker hålla mig borta från svart. Köpte ett par nya bikinitrosor från Australien, hoppas att de hinner hit i tid!