Inlägg från: Snart så.... |Visa alla inlägg
  • Snart så....

När märker man av att man är...GRAVID???

Nenne: Härligt, nu går maken din inte säker ikväll :D

Fru UH: Konstigt, men kroppen spelar oss alla spratt när man väl börjar med babyverkstaden. Du skulle kanske gå och kolla så att det inte är något annat?

• Snart så....

ljuvlig: tror inte det är någon panik över att ni inte fick till det igår, ni har ju varit flitiga innan. Förstår nojjan över att man inte vill missa rätta tillfället.

Fast jag har ju inte plussat så vet ju egentligen inte vad som är bäst
    alla kroppar fungerar ju olika...

• Snart så....

Mindre: Du verkar träna mkt? Du verkar jämt ha träningsvärk? Förlåt för att jag frågar men är det så bra att pressa kroppen så hårt om man vill bli gravid? Kan det inte bli svårare?

• Snart så....

Ucsh nu deppade jag ihop, nu kom rosafärgade slem så antar att mensen är på G

SKIT SKIT SKIT

• Snart så....

Mindre: aha sorry! Det där känner jag igen fast nu har jag inte tränat sen i våras :(
    Har ett knä som bråkar och vill inte utmana mer än nödvändigt

Ja det behöver inte var kört än men har fått den där obehagliga känslan i magen som kommer vid mens :(

• Snart så....

pirr: Det är lugnt, är på samma humör :(

• Snart så....

CicciL: Jag vet att man inte ska ge upp hoppet men det är så förbannat svårt. Nu är det bara att vänta...
    Jag vet inte heller när mensen ska komma allt från torsdag-lördag men helst får den hålla sig borta.

• Snart så....

Ja vart skulle vi träffas på lördag? Vilken tid? Mindre ville väl efter 13?

• Snart så....

Men vart ska vi? Nått hotel Nybro är allt jag kommer ihåg Glömsk här

• Snart så....

Jag kommer nog närmare 13 tror jag, det tar en stund att åka för mig...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???